skarin Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 hej...det är något konstigt med bilarna...om bilen är röd så är halva bilen mörkare och gränsen linkar vatten vågor och gränser rör sig...ganksa jobbigt.kan någon hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 hej...det är något konstigt med bilarna...om bilen är röd så är halva bilen mörkare och gränsen linkar vatten vågor och gränser rör sig...ganksa jobbigt.kan någon hjälpa mig? Screenshot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 Roligt att han startar en topic om en fråga och aldrig kollar den igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 20 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2007 hej...det är något konstigt med bilarna...om bilen är röd så är halva bilen mörkare och gränsen linkar vatten vågor och gränser rör sig...ganksa jobbigt.kan någon hjälpa mig? men alltså är det inte så det ska vara? Är så på min version med, och jag tycker bara det ser snyggt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 20 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2007 Hmmm... Det låter som en skum grafikbugg - eller Rockstars grafikmotors skuggor! Om du fixat en screenshot så hade jag ganska lätt kunnat avgjort vilket av alternativen som stämde! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts