SilentViper Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Vi har ett helt forum bara för GTA IV!! Då ska vi väl för sjutton använda det?? När det dyker upp nåt nytt, är väl det bästa att starta en tråd om det så alla vet att det faktiskt är nåt nytt? Det blir inte ett dugg bättre för att vi lägger in allt i en tråd och allt blir en enda röra. När man sedan vill kommentera nåt måste man kanske leta igenom en hel topic på kanske tio sidor för att hitta det man söker. Vad f-n är dessa "officiella" trådar bra för då vi har ett helt forum för ämnet i fråga?? "Officiella bildtråden, alla bilder här", "officiella nyhetsråden, alla nyheter här", "officiella övrigt-tråden, allt övrigt här" och liknande... Allt blir en enda röra till sist, allt blir bara svårare att hitta ju större tråden blir. Bättre med många små trådar, man hittar det man vill hitta lättare och det hålls mycket bättre ordning i alla ämnen. Håller med vad Quattro sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 Samla alla nya bilder i först posten annarsa blir hela tråden onödig ändå om man ska plöja igenom massa sidor bara för att hitta en bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 Hmm, det var så jag förstog dig också. ***GTA IV: **Bilder och annan media **Storyline, frågor, svar och diskution * Behöver jep me gatherig in te good * Fråga om uppdraget "Gathering in the goods" * Tips för uppdraget "Gathering in the goods" **Annat * Fototävling GTA IV #1 *** (Forum) **(Forumdelar) *(Topics) Din idé var skit. Behåll forumet som det är nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 Din idé var skit. Behåll forumet som det är nu. Du är skit. Dom här bilderna hade jag sätt innan föresten. Men det kanske inte alla har gjort så det är väl bra att dem kom upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 Du är skit. Dom här bilderna hade jag sätt innan föresten. Men det kanske inte alla har gjort så det är väl bra att dem kom upp. sett* Korrekt ska vara korrekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 Hej. Den här tråden är självklart helt fel, varje gång det kommer nya bilder ska det givetvis diskuteras i en egen tråd. Hejdå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 Hej. Den här tråden är självklart helt fel, varje gång det kommer nya bilder ska det givetvis diskuteras i en egen tråd. Hejdå. Börjar bara gilla dig mer och mer nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Notorious MAN1 Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 (redigerad) En ny och mycket trevlig bild. http://static.pici.se/pictures/bUJZLenRC.jpg Redigerad 1 februari, 2008 av Notorious MAN1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 En ny och mycket trevlig bild. http://static.pici.se/pictures/bUJZLenRC.jpg Va fan skjuter dom med? Skotthålen är ju hur stora som hälst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 Va fan skjuter dom med? Skotthålen är ju hur stora som hälst Helst* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 Va fan skjuter dom med? Skotthålen är ju hur stora som hälst Kanske något specialvapen? Många andra skothål är i normal storlek. Spamsnuten tar dig snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 (redigerad) För er som inte sett EDIT: Och denna lite sämre kvalité Redigerad 3 februari, 2008 av p-c-2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 För er som inte sett http://pnmedia.gamespy.com/planetgrandthef...s/dapperdon.jpg Men jag stör mig på att screenshotsen är ofta är blurriga och oskarpa!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Men jag stör mig på att screenshotsen är ofta är blurriga och oskarpa!! Jag tycker att den där bilden är riktigt nice. Bilden är tagen i mitten av Januari så det är nog ungefär så här spelet kommer se ut när det släpps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts