Colan K Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Är lite trött på alla nya trådar "Nya bilder". (Så jag skapar en ny ) Med andra ord, om ni hittar nya bilder. Bara posta dom här, så slipper vi mängder med trådar överallt... Här är dom 15 nya bilderna. Vissa av dom har andra postat, vissa är nyare. Här Ser lite mysko ut på par ställen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Bra initiativ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 (redigerad) Hmmm... Redigerad 9 december, 2007 av C_J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Vi har ett helt forum bara för GTA IV!! Då ska vi väl för sjutton använda det?? När det dyker upp nåt nytt, är väl det bästa att starta en tråd om det så alla vet att det faktiskt är nåt nytt? Det blir inte ett dugg bättre för att vi lägger in allt i en tråd och allt blir en enda röra. När man sedan vill kommentera nåt måste man kanske leta igenom en hel topic på kanske tio sidor för att hitta det man söker. Vad f-n är dessa "officiella" trådar bra för då vi har ett helt forum för ämnet i fråga?? "Officiella bildtråden, alla bilder här", "officiella nyhetsråden, alla nyheter här", "officiella övrigt-tråden, allt övrigt här" och liknande... Allt blir en enda röra till sist, allt blir bara svårare att hitta ju större tråden blir. Bättre med många små trådar, man hittar det man vill hitta lättare och det hålls mycket bättre ordning i alla ämnen. Nej, reported. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 (redigerad) Jag tycker det är bra skit. Blir lite rörigt med massa trådar som heter 'nya bilder'. Det blir lite svårt att hålla reda på vilka som verkligen är nya. Redigerad 8 december, 2007 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 En liten kul ankedott är att det skapades en precis likadan tråd i San Andreas- forumet innan det spelets släpptes. Den tråden stängdes av Hultan med motiveringen "Hela det här forumet är tillför San Andreas!". Och jag väntar mig samma öde för denna tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Nejtack, kör på det gamla hederliga "Nya bilder -trådar" i flera lass istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Idiotisk idé, inför i stället krav för att bildtrådarna skall datummärkas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 8 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Kommer bilder hela tiden. Blir bara mängder av trådar utav det. (Särskilt när dom brukar komma 2-3 bilder på gången, sedan för komma 2 till nästa dag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Kommer bilder hela tiden. Blir bara mängder av trådar utav det. Och varför skulle det inte få bli det? Det ger faktiskt ett ganska konkret diskussionunderlag, speciellt på Sveriges största GTA- forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 9 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Och varför skulle det inte få bli det? Det ger faktiskt ett ganska konkret diskussionunderlag, speciellt på Sveriges största GTA- forum. Alltså. Det jag menar är att alla postar samma bilder, sedan kommer fler bilder, om och om igen. Blir ju bara massa bildtrådar. Hur kul ser det ut på en skala. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 (redigerad) Alltså. Det jag menar är att alla postar samma bilder, sedan kommer fler bilder, om och om igen. Blir ju bara massa bildtrådar. Hur kul ser det ut på en skala. Men det är ju det ett forum är till för! Inte fan har man en massa trådar där man tränger in allt som handlar om en sak, och det som handlar om en annan sak i en annan tråd. Då vore det väl lika bra att göra en tråd som denna: "Officiella GTA IV-tråden, ALLT snack om GTA IV här!" Istället för en sådan tråd, har vi ett helt forum för GTA IV!! Hej, går det inte upp ett ljus?? Jösses, det här är typiskt GTAsajten. Varför? Konstigt att inte tråden är låst än. Redigerad 9 december, 2007 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Men det är ju det ett forum är till för! Inte fan har man en massa trådar där man tränger in allt som handlar om en sak, och det som handlar om en annan sak i en annan tråd. Då vore det väl lika bra att göra en tråd som denna: "Officiella GTA IV-tråden, ALLT snack om GTA IV här!" Istället för en sådan tråd, har vi ett helt forum för GTA IV!! Hej, går det inte upp ett ljus?? Jösses, det här är typiskt GTAsajten. Varför? Konstigt att inte tråden är låst än. Fast man skulle väl kunna kategorisera 'bilder' som ett ämne under GTAIV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 (redigerad) Idiotisk idé, inför i stället krav för att bildtrådarna skall datummärkas. Slicka min pannkakspanna tills grekerna står på rad och sjunger den svenska nationalsången, bra idé! Edit: L_volls idé var inte dålig heller. Att dela upp spelforumen (iaf IV) i olika delar. Bilder och annan media Storyline, frågor, svar och diskution Annat Kanske någonting sånt? Redigerad 9 december, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Slicka min pannkakspanna tills grekerna står på rad och sjunger den svenska nationalsången, bra idé! Edit: L_volls idé var inte dålig heller. Att dela upp spelforumen (iaf IV) i olika delar. Bilder och annan media Storyline, frågor, svar och diskution Annat Kanske någonting sånt? Bra idé, fast inte min. Jag menar att bilder är ett ämne och kan ha en egen tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Bra idé, fast inte min. Jag menar att bilder är ett ämne och kan ha en egen tråd. Hmm, det var så jag förstog dig också. ***GTA IV: **Bilder och annan media **Storyline, frågor, svar och diskution * Behöver jep me gatherig in te good * Fråga om uppdraget "Gathering in the goods" * Tips för uppdraget "Gathering in the goods" **Annat * Fototävling GTA IV #1 *** (Forum) **(Forumdelar) *(Topics) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Hmm, det var så jag förstog dig också. ***GTA IV: **Bilder och annan media **Storyline, frågor, svar och diskution * Behöver jep me gatherig in te good * Fråga om uppdraget "Gathering in the goods" * Tips för uppdraget "Gathering in the goods" **Annat * Fototävling GTA IV #1 *** (Forum) **(Forumdelar) *(Topics) Fast jag menar att det är bra som det är nu och att man kan posta alla bilder i denna tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 (redigerad) Varför ska allt nu plötsligt vara annorlunda i det här forumet? Det har inte varit nåt problem vid tidigare releaser och är fortfarande inte några problem i övriga GTA-forum, varför skulle det vara det nu? Redigerad 9 december, 2007 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Varför ska allt nu plötsligt vara annorlunda i det här forumet? Det har inte varit nåt problem vid tidigare releaser och är fortfarande inte några problem i övriga GTA-forum, varför skulle det vara det nu? Du låter som en gammal gubbe. Det kan alltid bli bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Fast jag menar att det är bra som det är nu och att man kan posta alla bilder i denna tråd. Ok hehe. Men jag tycker att det skulle bli ganska bra så som jag sa. Annars går det bra med nya topics hela tiden, bara de som Jazz sa märks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts