VenoM Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Har funderat länge nu på att byta till Vista, men har inte hört så mkt bra om det? Hur funkar det? Funkar det? Sökte, men hittade inget intressant/"färskt" Finns det Service Packs till vista? FUNKAR BF2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 (redigerad) Allting har funkat fin-fint för mig de senaste 3 månaderna jag använt Vista Redigerad 7 december, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Finns det Service Packs till vista? Inte än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 7 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Allting har funkat fin-fint för mig de senaste 3 månaderna jag använt Vista Så bra Spel och så också? Inte än. Men det kmr right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Så bra Spel och så också? Utav de spel jag har testat, jajamen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Men det kmr right? Jodå. Fast sökte lite men hittade inget datum riktigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Själv tyckte jag vista var dåligt... För krävande... Dock har jag en slö dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 7 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Utav de spel jag har testat, jajamen. Haru testat BF2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Finns egentligen ingen riktig mening att ha det om du inte vill ha ett flashigt GUI och ett OS som är halvt fungerande tillsammans med 64bitars (till skillnad från XP x64), och alltså stöd för 4GB ram och mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 7 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Finns egentligen ingen riktig mening att ha det om du inte vill ha ett flashigt GUI och ett OS som är halvt fungerande tillsammans med 64bitars (till skillnad från XP x64), och alltså stöd för 4GB ram och mer. Jag gillar flashigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
päronpung Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Kan kanske inte säga så mycket egentligen, eftersom jag fick min nya dator med vista på för 3 dar sen men.. har funkat klockrent hittils, fattar inte varför folk klagar. (eller joo, dom har för slöa datorer ^^) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Haft det i ett halvår och det äger alla andra!!! Sjukt fint bra, snabbt, problemfritt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 7 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Haft det i ett halvår och det äger alla andra!!! Sjukt fint bra, snabbt, problemfritt! Bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 (redigerad) Det rekommenderas ju inte direkt att ha dock om du jagar FPS, det kan vara brutal skillnad, och i dagsläget verkar det bara vara medvetna begränsningar som gör DX10 snyggare (läs fittföretaget Crytek med sitt Crysis). Jag hade enorma problem med Vista när jag använde det, har väl säkert förbättrats dock. Så är det med alla Windowsoperativsystem. Redigerad 7 december, 2007 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 7 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Det rekommenderas ju inte direkt att ha dock om du jagar FPS, det kan vara brutal skillnad, och i dagsläget verkar det bara vara medvetna begränsningar som gör DX10 snyggare (läs fittföretaget Crytek med sitt Crysis). Jag hade enorma problem med Vista när jag använde det, har väl säkert förbättrats dock. Så är det med alla Windowsoperativsystem. Hmm, blir till och fundera på dethär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 sitter med vista, har gjort i vet inte en månad typ. funkar väl rätt bra, lite jobbigt i början när man inte är van å inte hittar.. det jag störde mig på mest var all jävla säkerthet, men det lyckades jag få bort ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 sitter med vista, har gjort i vet inte en månad typ. funkar väl rätt bra, lite jobbigt i början när man inte är van å inte hittar.. det jag störde mig på mest var all jävla säkerthet, men det lyckades jag få bort ^^ Håller med. Öppnar man exempelvis Paint. "VILL DU ÖPPNA DETTA PROGRAM?". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Hade lite småproblem i början när jag köpte min nya dator, runt februari 06. Men efter en månad eller så började det flyta fint och det gör det än idag. Ett problem bara, från min dator med Vista hittar jag andra datorer på nätverket, men från de andra datorerna på nätverket hittar jag inte min dator. Vet någon varför eller vad jag kan göra åt saken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Haru testat BF2? Japp, funkar utmärkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 8 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Japp, funkar utmärkt. Wohoo 1337 btw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts