eliizar Skrivet 31 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 Själv spelade man bandy när man var i 10 årsålder i runt 1 - 1 1/2 år och det var roligt. Kommer ihåg mitt första mål, jag styrde in den med skridskon! Fick höra för någon vecka sedan att VSK spelade sina hemmamatcher på en sjö när det inte var någon anläggning här i stan, och ibland kunde man inte slå hörnor för det fanns ingen is! Haha fyfan va kul att åkaomring och plurra ner i vaker hela tiden. Laget får ny uppsättning spelare efter varje match för folk drunknar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 Spelade bandy på Ön i Edsbyn idag. Grymt roligt är det, även fast man är van med hockeyradie på skridskorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 Jag spelar bandy minst fyra gånger i veckan, mer vill jag inte avslöja. Skönt förresten att Finland spöade Kazakstan, fast det var på håret. Hade känts illa om de lagt sig för att få möta Sverige i semin. Dock är ju VM ganska värdelöst, upplägget borde helt klart ändras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 3 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 FINAL NU! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Haha vem kunde trott att bandy var så här roligt? Bengaler och "internbox" och allmänt röj, speciellt tuben hem! Och så vann vi ju också. MOPPEDANSEN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 20 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Haha, jag var faktiskt på denna matchen och såg internrbråket, vafan var det om? Matchen då, massa missade frilägen och noll koncentration, men ingen fara på taket matchen betydde nada och i kvarten kör vi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 21 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2008 Riktigt surt att inte Bollnäs tog sig vidare, men goda nyheter är iaf att SVT24 verkar sända många av slutspelsmatcherna. Undrar om någon kan rubba något av de fyra stora. Villa har väl störst chans att skrälla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 21 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2008 Haha, jag var faktiskt på denna matchen och såg internrbråket, vafan var det om? Matchen då, massa missade frilägen och noll koncentration, men ingen fara på taket matchen betydde nada och i kvarten kör vi! Det var på skoj. Men det blev lite sura miner när folk råkade illa ut ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 21 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2008 Det var på skoj. Men det blev lite sura miner när folk råkade illa ut ;> Haha testosteronfyllda bajare som går på egna när inte vsks dito kommer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2008 Är det slutspel nu eller? Eftersom Djurgården och bandy inte fungerar så får man väl nästan hålla på det lag som hela tjocka släkten håller på. Heja Broberg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2008 Är det slutspel nu eller? Eftersom Djurgården och bandy inte fungerar så får man väl nästan hålla på det lag som hela tjocka släkten håller på. Heja Broberg! Elitserien är nu slutspelad och slutspelet ska snart dra igång. Motståndare/ -w/e- valdes igår. Och Broberg!? Grrr, hata Söderhamn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2008 Elitserien är nu slutspelad och slutspelet ska snart dra igång. Motståndare/ -w/e- valdes igår. Och Broberg!? Grrr, hata Söderhamn! Okej, härligt. Såg precis att Broberg får möta Västerås i kvarten, respass med andra ord. Jag själv är inte sådär jättefan, svartgula tröjor är vidrig kombination, det kryllar med sponsorer på tröjan och dom har precis som Kalmar ett kalsongmärke. Men endast för den kära släktens skull... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 21 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2008 Okej, härligt. Såg precis att Broberg får möta Västerås i kvarten, respass med andra ord. Jag själv är inte sådär jättefan, svartgula tröjor är vidrig kombination, det kryllar med sponsorer på tröjan och dom har precis som Kalmar ett kalsongmärke. Men endast för den kära släktens skull... Jaha, du har lite Brobergsblod i ådrorna. Nu förstår jag varför du kan vara lite sur och gnällig ibland. Nej, men allvarligt. Broberg och främst Broberg Ultras (inte Seahawks), är världens avskum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2008 Jaha, du har lite Brobergsblod i ådrorna. Nu förstår jag varför du kan vara lite sur och gnällig ibland. Nej, men allvarligt. Broberg och främst Broberg Ultras (inte Seahawks), är världens avskum. Haha, ja men då är det nog mycket möjligt att jag kan ha fått min gnällighet därifrån. Men allvarligt, sur och gnällig? Broberg Ultras är nog definitivt några man ska passa sig för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 21 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2008 Men allvarligt, sur och gnällig? Nej, menade inte direkt det. Men håll dig undan från den delen av släkten så gott du kan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 24 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Sandviken - Motala 2 - 6 i halvtid. Faaaaaaaan! jag som skulle på bortamarchen idag om jag inte hade reptid klockan 4. men nej vad händer skithuvudet som ska fixa lokalen smsar och säger att hon är sjuk... FUCK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Sandviken - Motala 2 - 6 i halvtid. Faaaaaaaan! jag som skulle på bortamarchen idag om jag inte hade reptid klockan 4. men nej vad händer skithuvudet som ska fixa lokalen smsar och säger att hon är sjuk... FUCK! Äh, Jag håller på IFK Vänersborg eftersom man bor i Vänersborg. Men det är .. ursäkta utrycket .. ett jävla skit lag i år. Jag kommer ihåg för nått år sedan när vi hadde sami laakkonen, ari holopainen och några till finska superspelare. Vi kom ju till semi final och grejjer. Skönt att sesongen snart är över så tränaren förhoppningsvis kan ta sig i kragen och gör nått åt saken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 24 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Motala - Sandviken 6-8, avslutad. Att Sandviken skulle vinna var ju ingen skräll men med bara 2 mål? Trodde det skulle bli överkörning. SKönt att lillebror också ligger under mot Villa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 24 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Torsk för Bajen och Grönvitt smiskar upp Broberg borta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 26 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Slutspel nu vafan liva upp tråden lite! Matcher idag: Hammarby IF/BF - Villa-Lidköping BK Sandvikens AIK/BK - IFK Motala Bandy Västerås SK/BK - Broberg/Söderh.Bandy Edsbyns IF/BF - Vetlanda BK Edsbyn hade det lite svårt mot Vetlanda och det känns som att det kan skrälla. Om VSK vinner idag så är vi klara för semi, synd att jag ligger hemma och tuggar antibiotika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts