den0m Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 Va? Vad menas? Han försöker bara vara rolig det jävla fucktardet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 26 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 Han försöker bara vara rolig det jävla fucktardet! Jo jag förmodade det, ville bara ge honom en chans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 (redigerad) Va? Vad menas? Att jag inte trodde att så många spelade bandy nu för tiden. Å andra sidan kanske tråden, trots trådtiteln, handlar om innebandy och inte bandy... Redigerad 27 december, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Att jag inte trodde att så många spelade bandy nu för tiden. Å andra sidan kanske tråden, trots trådtiteln, handlar om innebandy och inte bandy... Alltså. Du kanske försöker verka smart. Isåfall misslyckas du. De pratar om bandy. Bandy. Bandy som spelas på is. Med skridskor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Att jag inte trodde att så många spelade bandy nu för tiden. Å andra sidan kanske tråden, trots trådtiteln, handlar om innebandy och inte bandy... Då skulle det väl stå innebandy, förmodligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Alltså. Du kanske försöker verka smart. Isåfall misslyckas du. De pratar om bandy. Bandy. Bandy som spelas på is. Med skridskor. Jaha, trodde att det handlade om bandy som spelades ute med skor och inte skri ds kor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Sluta bete dig som ett jävla cp. - - - - - Kunde "tyvärr" inte se någon bandy på annandagen, fast det kanske inte hade vart så roligt att se ett lag bli så totalt utspelade av Edsbyn ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Kunde "tyvärr" inte se någon bandy på annandagen, fast det kanske inte hade vart så roligt att se ett lag bli så totalt utspelade av Edsbyn ändå. Det kunde dessvärre inte jag heller. Dock så hade jag ett flertal kompisar där - och som du sa så verkade det inte vara någon jättehöjdare ändå efter att siffrorna hade banat iväg allt för mycket. Men annandagen är annandagen - och känslan missade man ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 (redigerad) Sluta bete dig som ett jävla cp. - - - - - Kunde "tyvärr" inte se någon bandy på annandagen, fast det kanske inte hade vart så roligt att se ett lag bli så totalt utspelade av Edsbyn ändå. du jag better mig inte som en cp så tyst.. Ditt cpflak. no more of topic, bäret. Edit: Svarar inte på offtoic inlägg i denna tråd. Redigerad 28 december, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 du jag better mig inte som en cp så tyst.. Ditt cpflak. no more of topic, bäret. Alltså.. vad är det med dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 30 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Ska snart klippa ihop filmerna från annandagsbandyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 22 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 http://www.svenskbandy.se/i/km/52039.gif 9 - 2 i halvtid...elitserien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 Djurgården och bandy var tydligen ingen bra kombination. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 Djurgården och bandy var tydligen ingen bra kombination. Ni har fortfarande fler guld än oss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 Djurgården och bandy var tydligen ingen bra kombination. Hur som helst har ni ju lyckats få en legend i laget, Magnus "37" "G" "Rekylen" Granberg (men han är ju inte i grym form och kommer tydligen inte att spela alla matcher). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Så ryssarna ska hålla på med läggmatcher på juniornivå också, jävla fjantar (http://svenskafans.com/bandy/artikel.asp?id=216232). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 27 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Vilka horor! Men ett positivt besked är att finalen blir kvar i Uppsala! "Vi följer vårt grönvita lag fram till SM-final och när finalen går i Uppsala, ja, då ska VSK ju vara där" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 S A I K! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Men ett positivt besked är att finalen blir kvar i Uppsala! Jepp, skönt att det går att stoppa några av förbundets idiotiska idéer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 Mitt första inlägg i denna tråd Well, idag var vi på isstadion med klassen under idrottslektionen, så vi bestämde oss för att spela bandy med bandyklubbor och bandyboll och bandymålburar. Det var riktigt roligt actually, trodde aldrig det då det ser väldans tråkigt ut på tv. Jag gjorde 3 av 7 mål varav en väldigt snygg retur som jag satte in och sträckte upp armarna i luften efter målet. Det kändes väldigt "hockeyaktigt", men var väldigt roligt och trevligt att göra mål och genrellt sett bara glida rund och spela bandy. Tummen upp för det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts