Lajnux Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 "Måste hjälpa Kenny, måste rädda jorden!". Minnen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 kenny var halv bra när man var 12 år, kan ju knappast lyckas nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Jag har hittills inte träffat en enda (utom jag själv) som inte gillade Kenny Starfighter. Jag är väl udda, helt enkelt. Jag hatar Kenny Starfighter. Yo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 Minnen rektorn kör en lancia a112 abarth gubben har iallafall bilsmak. minns när det där gick, när han körde in bussen i huset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 Minnen rektorn kör en lancia a112 abarth gubben har iallafall bilsmak. minns när det där gick, när han körde in bussen i huset. Hay yoo, en sån har jag.! Sportversionen, 70 hp.! Förövrigt, vet inte om jag borde skämmas eller vara glad över att jag aldrig hört talas om Kenny Starfighter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 Hay yoo, en sån har jag.! Sportversionen, 70 hp.! Förövrigt, vet inte om jag borde skämmas eller vara glad över att jag aldrig hört talas om Kenny Starfighter.. Du borde skämmas! Skönare snubbe får du nog leta efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 OMFG! MAKE MY DAY WORTH TO LIVE! Fy faaaaan vad jag blev GLAAAD när jag läste den här topicen! ÄLSKAR Kenny starfighter! Är det någon som vet något om strulet med rättigheterna btw? // Lofon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Har typ sett 5 minuter av serien. Känner inget större drag. Men filmen verkar intressant, kommer säkert bli skit dock, som det mesta med svensk film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Wolli Bolli! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Wolli Bolli! ...Överste Heinz! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 hata akka som hatar ks..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 20 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2007 hata akka som hatar ks..... w0rd på den! Fast "alla" stavas inte med "k" - tror faktiskt inte det finns nåt svenskt ord som stavas med "dubbel-k" vid närmare eftertanke.. Kanske värt en liten edit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 20 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2007 Kenny Starfigther, tillsammans med Berts Dagbok är bland det bästa inom svensk TV som någonsin har skapats! Fy fan vad bra att en långfilm ska komma. När jag och min klasskompisar fick nys om detta lånade vi ett band med alla avsnitt och plöjde igenom dom på en vecka så fort vi fick en ledig stund, inne i skolans biosal (Media ). Riktigt roligt och helt stört är vad det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts