gta_player Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Tjenare När jag ska logga in på diverse sidor, exempelvis last.fm får jag upp detta felmeddelande. Vad kan det bero på och hur åtgärdar jag det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Varför någon någonsin skulle vilja neka att ta emot kakor är bortom min vetskap, men pröva att... Ja, ta emot kakor. Verktyg, Inställningar, Sekretess, 'Tillåt att webbplatser tar emot kakor'. Har f.ö. aldrig skrivit ordet 'kakor' så många gånger i ett inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 9 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Jag har alltid hafft kakor tillåtna så jag tror inte att det är det som är felet. Dock verkar det som att det felet kommer och går lite som det vill, just nu funkar alla inloggningar helt felfritt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts