Ma__Cipriani Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Hi there! :cc_detective: Theonly one and me stunted for 2 hours some days ago and it resulted in "Bloodbrothers". The name "Bloodbrothers" popped up in my mind when me and him was talking about child-memories as we've been in same class for almost ten years. Friends since the age of time. So, we decided to have Theonly one as editor but I also wanted to, so we made two vids. Please tell/rate which video that you liked most, it's just a little contest between me and him. :cc_detective: To make it a bit easier: His stunts is in LC, while mine is VC. (Might be hard to understand in my version) Theonly one's version: Bloodbrothers HQ Download+Stream MaCi's version: Bloodbrothers MQ Streaming Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eddeman Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Bra stunts för bara 2 timmar, själv suger jag rätt hårt på time limited vids. Angående redigeringen så blir det nog oavgjort, gillade inte musiken i Theonly ones version, medan Metallica är auto-win Har inga kakor men en klapp på axeln och ett "bra gjort" kan ni få Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Bra stunts för bara 2 timmar, själv suger jag rätt hårt på time limited vids. Angående redigeringen så blir det nog oavgjort, gillade inte musiken i Theonly ones version, medan Metallica är auto-win Har inga kakor men en klapp på axeln och ett "bra gjort" kan ni få Eddeman! Det var inte igår -- Bra film, såg bara stream, så jag vill inte kommentera redigeringen så mycket men stuntsen var som sagt mycket bra för den korta tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Bra stunts båda. OK Editering båda. Bäst editering var ändå Antes vilket kanske är förståeligt. Dock måste jag säga att ditt sista stunt, Ante var jävligt upprepat i din version. Redigeringen där var väl kanske bra. Men du körde det överdrivet många gånger. Aldrig sätt ett stunt i en stuntfilm visas så många gånger. So thats a fail, im sorry. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 13 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Tack så mycket grabbar. Kul att ni gillade stuntsen och lite editering. God jul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts