Alftakillen Skrivet 6 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Det har vi redan konstaterat . Dem som har köpt det har blivit lurade och ja, Webbhallens problem med massa som vill ha sina spel/pengar. Lycka till iaf. Vad du ser munter ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 6 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 (redigerad) Sry dubbelpost men det är ju ingen som aktiv här... Nu har dom ändrat på sidan så att css inte fins med iaf. Men jag ska fortfarande ha ersättning.... Det var ju css jag vela ha och inte dom andra spelen... Eller jo dom andra spelen vela ju oxå ha men inte lika mycket som css. Jag köpte detta för att det var billigare än css. Redigerad 6 december, 2007 av Alftakillen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Jag beställde alltid mina gamecard från webhallen när jag spelade wow. En gång tog det 2½ vecka innan det kom fram. Dock diggar jag att man kan köpa godis där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Sry dubbelpost men det är ju ingen som aktiv här... Nu har dom ändrat på sidan så att css inte fins med iaf. Men jag ska fortfarande ha ersättning.... Det var ju css jag vela ha och inte dom andra spelen... Eller jo dom andra spelen vela ju oxå ha men inte lika mycket som css. Jag köpte detta för att det var billigare än css. 10 timmar.. Du får vänta som alla andra på svar än att dubbelposta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 10 timmar.. Du får vänta som alla andra på svar än att dubbelposta. Annars finns ju edit knappen. that's something to think about Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 7 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Offtopic: Asså man behöver inte replya för att man har skrivit en dubbelpost tycker jagdå. Jag tycker själv att det är lite onödigt för lixom vad gör det då? Det har ju varit fler än jag som har dubbelpostat utan att någon har replyat på det. Man känner sig lite mobbad eller nått för att dom är mer känd en vad jag är. För dom ska man automatiskt hacka på, Det är en sak jag är ganska irriterad här på gtasajten. Därför gillar ja loading nässtan bättre än gtasajten. Men det gör jag inte för jag känner mig mer hemma på detta forum. Dessutom så skapade jag denna tråd för att diskutara webhallen och inte att någon dubbelpostar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 [ordbajs] Offtopic: Asså man behöver inte replya för att man har skrivit en dubbelpost tycker jagdå. Påpekelser är vad som förbättrar ditt postande i framtiden. Jag tycker själv att det är lite onödigt för lixom vad gör det då? Det ser illa ut. Och det är emot reglerna. Det har ju varit fler än jag som har dubbelpostat utan att någon har replyat på det. De har fått samma reaktion. Eller så har de postat och skrivit att det var ett misstag, för att deras browser krånglade. Det är en anledning att inte 'hacka' på dem. Man känner sig lite mobbad eller nått för att dom är mer känd en vad jag är. .. Va? Mobbad? Det var en post, skärp dig nu. För dom ska man automatiskt hacka på, Och att posta en sådan här sak hjälper -inte-. :] Det är en sak jag är ganska irriterad här på gtasajten. Det var som fan. Därför gillar ja loading nässtan bättre än gtasajten. Ingen som tvingar dig att vara här. Men det gör jag inte för jag känner mig mer hemma på detta forum. Naawwww. Gulligt. Dessutom så skapade jag denna tråd för att diskutara webhallen och inte att någon dubbelpostar... Och vi har gett våran åsikt om det, och dubbelpostning utan att det var ett misstag är fortfarande inte tillåtet, även om du ville påpeka något nytt. Använd edit till det. [/ordbajs over] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 10 timmar.. Du får vänta som alla andra på svar än att dubbelposta. Haha han va ju bara 1 minut ifrån Icke double post 1. Alftakillen Posted Dec 6 2007, 08:44 2. Alftakillen Posted Dec 6 2007, 18:43 Ontopic: Be om att du ska ha en CSS nyckel då som ersättning för, misstaget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 7 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 (redigerad) Haha han va ju bara 1 minut ifrån Icke double post 1. Alftakillen Posted Dec 6 2007, 08:44 2. Alftakillen Posted Dec 6 2007, 18:43 Ontopic: Be om att du ska ha en CSS nyckel då som ersättning för, misstaget Har ringt till dom eller min kompis rättare sagt. Och dom hävdade att man skulle få css med. Men hur förklarar dom att det inte finns längre med på deras hemsida i erbjudandet. Redigerad 7 december, 2007 av Alftakillen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Haha han va ju bara 1 minut ifrån Icke double post 1. Alftakillen Posted Dec 6 2007, 08:44 2. Alftakillen Posted Dec 6 2007, 18:43 Ontopic: Be om att du ska ha en CSS nyckel då som ersättning för, misstaget Så, om det är mer än 10 timmar mellan inläggen är det inte dubbelpost säger du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Så, om det är mer än 10 timmar mellan inläggen är det inte dubbelpost säger du? Efter tio timmar räknas det inte som Double post... Men Mordos var lite taskig förut med tanke på att han hade 1 minut kvar och vänta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Efter tio timmar räknas det inte som Double post... Men Mordos var lite taskig förut med tanke på att han hade 1 minut kvar och vänta Var står det att 10 timmar inte räknas som dubbelpost? Det där låter som något du hittat på själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Var står det att 10 timmar inte räknas som dubbelpost? Det där låter som något du hittat på själv. Jag hittat på?? Jag skojade lite med Mordos som sade att det var 10 timmmars vänte tid!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Jag hittat på?? Jag skojade lite med Mordos som sade att det var 10 timmmars vänte tid!!!! Han sa art killen bara väntat i 10 timmar, och det är ingen anledning att dubbelposta. Det kan man väl göra efter några dagar om man inte fått svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Jag hittat på?? Jag skojade lite med Mordos som sade att det var 10 timmmars vänte tid!!!! Du får gärna citera mig där jag specifikt har skrivit att det är 10 timmar väntetid mellan posts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 *Bild* http://img137.imageshack.us/img137/2961/sfvwb4plk43mczgrv4f3r7omi1.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 9 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 (redigerad) Ok tebax till ämnet nudå. Jag har äntligen efter jag har mailat till webhallen så skrev dom att dom ursäktar den felaktiga informationen och för det så skulle dom kompensera med att dom ska skicka ett Counter Strike Source till mig Löste sig ändå. Redigerad 9 december, 2007 av Alftakillen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Ok tebax till ämnet nudå. Jag har äntligen efter jag har mailat till webhallen så skrev dom att dom ursäktar den felaktiga informationen och för det så skulle dom kompensera med att dom ska skicka ett Counter Strike Source till mig Löste sig ändå. Grattis för segern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts