Tweak Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Att ni orkar. Aw, skydda kompisen Mordos? Snuttegull. Den alltid återkommande ursäkten om att de andra är alldeles för seriösa medan man själv inte bryr sig alls för man är så cool och har så grymt liv utanför datorn. Den fungerar inte längre, låt Mordos svara själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 (redigerad) Aw, skydda kompisen Mordos? Snuttegull. Den alltid återkommande ursäkten om att de andra är alldeles för seriösa medan man själv inte bryr sig alls för man är så cool och har så grymt liv utanför datorn. Den fungerar inte längre, låt Mordos svara själv. Nej, det gör jag inte. Jag tycker att "konversationen" har gått över styr. EDIT: Fördomar, Tweak, sådana gillar vi. Redigerad 28 januari, 2008 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Nej, det gör jag inte. Jag tycker att "konversationen" har gått över styr. EDIT: Fördomar, Tweak, sådana gillar vi. Säg var jag hade fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 (redigerad) Säg var jag hade fel. Den alltid återkommande ursäkten om att de andra är alldeles för seriösa medan man själv inte bryr sig alls för man är så cool och har så grymt liv utanför datorn. Varför gick jag in i den här tråden över huvud taget? Det var ett jävla gnällande här. Hejdå. Redigerad 28 januari, 2008 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Den alltid återkommande ursäkten om att de andra är alldeles för seriösa medan man själv inte bryr sig alls för man är så cool och har så grymt liv utanför datorn. Varför gick jag in i den här tråden över huvud taget? Det var ett jävla gnällande här. Hejdå. Haha, det är ju i det syftet den ursäkten används. Hejdå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 (redigerad) Helt rätt. Jag ber om ursäkt om jag varit fittig mot dig förut, jag tycker mycket bättre om dig nuförtiden Äsch då, det är lugna hockeypuckar, jag har själv varit rätt fittig vid otaliga tillfällen. Att ni orkar. Redigerad 28 januari, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Styra upp! Tweak är en tönt. Mordos är en fitta. Alla andra är bögar. Den som skriver något efter mig som inte har med IAL blir bannad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Jag har filmen på datorn, blir väl att se den snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 10 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Jag tycker filmen var fet! Gillade att de inte hade pumpat på med actionmusik. När det var spännande så var det helt knäpptyst förutom Wills flåsande. Slutet kanske inte var det man hade hoppats på, gillade inte heller det kristna budskapet i filmen, slutet pekade på att det finns en gud trots allt. Tycker det var bra att filmen tog det lite lugnt i början. Man fick följa hans vardag utan att det hoppade fram massa zombies ur varenda vrå (som det kan ske i andra filmer). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Såg filmen förra fredagen tror jag det var, riktigt sevärd + att det var första biofilmen jag hade gått på på ungefär 2 år. Älskade hela filmen, no more to say. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Jag gillade filmen, den var annorlunda och välgjord. Gillar filmer som lämnar mycket åt tittaren, alltså ger en många tankar om saker som skett i historien som utspelar sig, utan att direkt visa dem. En häftig film helt enkelt, som inte var vad jag hade förväntat mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 Jag tycker inte den är så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Kan göra er uppmärksamma att det finns ett alternativt slut på filmen ute på internet, för er som inte tyckte om det som var... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Vilket slut är det ni har sett? Jag har bara sett slutet när pojken och tjejen gömmer sig i valvet och Will spränger sig med en granat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Kan göra er uppmärksamma att det finns ett alternativt slut på filmen ute på internet, för er som inte tyckte om det som var... Tyckte det slutet var bättre, då det var mer i stil av boken.. Såg I Am Legend igår i HD kvalle, nice nice http://gizgiz.nu/vlcsnap.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 (redigerad) Tyckte det slutet var bättre, då det var mer i stil av boken.. Såg I Am Legend igår i HD kvalle, nice nice http://gizgiz.nu/vlcsnap.jpg Agree, gillar det mer, och man får verkligen känslan av att nightmupparna faktist bryr sig om varandra och ser Neville som ett hot på samma sätt som han ser dom som ett hot. Jag tankar 1080p nu. Redigerad 18 maj, 2008 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Riktigt värdelös film. Någon dåre tror att man kan gå hela vägen med fina postapokalyptiska miljöer. Skrattretande 'monster', handling och slut. Nästan lika dålig som Shooter... nästan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Riktigt värdelös film. Någon dåre tror att man kan gå hela vägen med fina postapokalyptiska miljöer. Skrattretande 'monster', handling och slut. Nästan lika dålig som Shooter... nästan. Jag tycker inte att den var så hemsk. Dock är det en film som är tråkig att se flera gånger, men jag tycker ändå att den är bra för att vara så tom handlingsmässigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moriarty Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Gillar inte alls den här filmen, ändå tycker jag den är mycket bättre än The Last Man on Earth som också är baserad på boken I Am Legend. Will Smith har inte gjort någonting bra sen Fresh Prince. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Will Smith har inte gjort någonting bra sen Fresh Prince. Vänta.. Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts