Henkibojj Skrivet 18 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2008 Nu när den ändå är uppdragen, det finns en röd bro nära soptippen på andra ön, kan det vara den dom menar? Den minns jag bara finns i VCS, men har jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 18 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2008 Japp, du minns fel. Om du tänker på den bro som finns här, så finns den i Vice City också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 18 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2008 Japp den är den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Leo.GTA Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 (redigerad) Alla på fuska.se är intoleranta 12-åriga killar som inte kommit in i puberteten, typ. Eeeeyyyyh! Jag är 12... men jag skriver inte massa lögner! Och jag ska anmäla den där gubben på fuska ! Och jag HAR kommit in på puberteten! Jag har hår runt ballen och allt. Redigerad 12 april, 2008 av Leo.GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts