Quattro Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Ne jag har ingen manual för jag fick spelat av en kompis det är den här låten på vroock Det är som sagt två låtar, och de heter Dangerous Bastard och Fist Fury. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
semlan333 Skrivet 8 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Det är som sagt två låtar, och de heter Dangerous Bastard och Fist Fury. oki tack jag mena fist fury Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 oki tack jag mena fist fury Du är ganska söt på ett korkat sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
semlan333 Skrivet 10 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 Du är ganska söt på ett korkat sätt Öööö tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 (redigerad) Den heter faktiskt inte Fist Fury, utan "Down Down Down" (i alla fall enligt manualen...) - däremot så har folk döpt om den på internet efter hand - fast det var nog väldigt mycket onödigt vetande i och för sig. Angående VC-kloaken: Jag tänkte på den där prylen så sent som idag, och kom fram till att man egentligen borde ha gjort en topic om den, eller i alla fall ha postat i nån form av Dagens LOL, men Mr. Semla hann före.. Redigerad 19 december, 2007 av Lofon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 Den heter faktiskt inte Fist Fury, utan "Down Down Down" (i alla fall enligt manualen...) - däremot så har folk döpt om den på internet efter hand - fast det var nog väldigt mycket onödigt vetande i och för sig. Angående VC-kloaken: Jag tänkte på den där prylen så sent som idag, och kom fram till att man egentligen borde ha gjort en topic om den, eller i alla fall ha postat i nån form av Dagens LOL, men Mr. Semla hann före.. Vad har du för manual? I min står det "Fist Fury"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 Hmm, enligt min manual står det att Love Fist har tre låtar. "Fist Till Morning", "Down, Down, Down" och "Dangerous Bastard" Sidan 16 läser jag på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 Vad har du för manual? I min står det "Fist Fury"... Jag har den första utgåvan till PS2 - vem vet - Down, Down, Down kanske var en gammal Love Fist-låt som aldrig blev släppt, men som dom sedan skrev med av misstag, men sedan ändrade till den korrekta titeln? Hmm, enligt min manual står det att Love Fist har tre låtar. "Fist Till Morning", "Down, Down, Down" och "Dangerous Bastard" Sidan 16 läser jag på. Samma här! Du har också till PS2 eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 Jag har den första utgåvan till PS2 - vem vet - Down, Down, Down kanske var en gammal Love Fist-låt som aldrig blev släppt, men som dom sedan skrev med av misstag, men sedan ändrade till den korrekta titeln? Jaha, jag har nämligen platinum-versionen. Sidan 19 är det på i den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 Samma här! Du har också till PS2 eller? Nej, PC! Vilket mysterium det blev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 20 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2007 Nej, PC! Vilket mysterium det blev. Haha! Jag borde nästan ta en bild på min manual för att bevisa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 Det närmsta man kan komma till när det gäller kloak i VCS (JAJAJA) är ett rör som man kan klra igenom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 Slutsatsen vi kan dra är väll att en av hans P9 kompis berättade nått som inte stämmde för att vara cool? Det är ju inte första gången man hör små pojkar berätta att dom vet någon plats i nått spel men vägrar berätta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-SA- Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 Slutsatsen vi kan dra är väll att en av hans P9 kompis berättade nått som inte stämmde för att vara cool? Det är ju inte första gången man hör små pojkar berätta att dom vet någon plats i nått spel men vägrar berätta Den slutsatsen är den bästa hittills! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 Slutsatsen vi kan dra är väll att en av hans P9 kompis berättade nått som inte stämmde för att vara cool? Det är ju inte första gången man hör små pojkar berätta att dom vet någon plats i nått spel men vägrar berätta Och bara 4 månader sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 Och bara 4 månader sen. Eller tre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 Eller tre. Det är 4 månader sen december. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 (redigerad) Det är 4 månader sen december. Hur är det med matematiken egentligen? Från 25 december till 16 mars är det drygt tre månader. Ungefär 2½ om man ska vara mer exakt. Redigerad 16 mars, 2008 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidis Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 När man läser på fuska.nu låter det precis som SA finns röd bro + han snackar jetpack = SA kanske bara har postat fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 18 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2008 Nu när den ändå är uppdragen, det finns en röd bro nära soptippen på andra ön, kan det vara den dom menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts