semlan333 Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 vart e vc kloaken? har letat hella dan typ -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 vart e vc kloaken? har letat hella dan typ -.- Njaa, kloaker finns det inga.. Men är det kanske någon av de här du tänker på? Markerat med rött är en slags torrlagd kanal, och markerat med lila är ett avloppsrör. Det är nog så nära kloaker man kan hitta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
semlan333 Skrivet 5 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 Njaa, kloaker finns det inga.. Men är det kanske någon av de här du tänker på? Markerat med rött är en slags torrlagd kanal, och markerat med lila är ett avloppsrör. Det är nog så nära kloaker man kan hitta. men asså det ska finnas en röd tegel bro i vattenet som man kan hoppa in i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 men asså det ska finnas en röd tegel bro i vattenet som man kan hoppa in i Kan omöjligt komma ihåg nåt sånt... Vart har du hört det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 men asså det ska finnas en röd tegel bro i vattenet som man kan hoppa in i haha, är ganska säker på att nån blåst dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
semlan333 Skrivet 7 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 haha, är ganska säker på att nån blåst dig gå in på fuska.nu det står där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 (redigerad) gå in på fuska.nu det står där Du kan väl länka så vi inte behöver gå igenom hela fuska.nu? Redigerad 7 december, 2007 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
semlan333 Skrivet 7 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Du kan väl länka så vi inte behöver gå igenom hela fuska.nu? sök på gta vice city på x-box Du kan väl länka så vi inte behöver gå igenom hela fuska.nu? här är länken http://www.fuska.nu/spel/?s=4&id=8504&fid=38962 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 ska man lita på allt som står på fuska.nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
semlan333 Skrivet 7 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 ska man lita på allt som står på fuska.nu? vet inte jag tror på dom men? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
semlan333 Skrivet 7 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 vet inte jag tror på dom men? är det nån som vet nåt om bron så skriv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 är det nån som vet nåt om bron så skriv! Är ganska säker på att allt är en enda stor lögn. Finns massor av broar, men ingen av dem är röda. Alla är gråa som de brukar vara. Och det som står om den där luckan vet jag inte vad jag ska tro om, men det låter inte speciellt trovärdigt. Och sedan ska man som sagt inte lita på allt som står på fuska... Spelar du på Xbox? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
semlan333 Skrivet 7 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Är ganska säker på att allt är en enda stor lögn. Finns massor av broar, men ingen av dem är röda. Alla är gråa som de brukar vara. Och det som står om den där luckan vet jag inte vad jag ska tro om, men det låter inte speciellt trovärdigt. Och sedan ska man som sagt inte lita på allt som står på fuska... Spelar du på Xbox? oki aa jag spelar på x-box Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 oki aa jag spelar på x-box Bara så du vet så ljuger killen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
semlan333 Skrivet 7 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Bara så du vet så ljuger killen. oki hur vet du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Alla på fuska.se är intoleranta 12-åriga killar som inte kommit in i puberteten, typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
semlan333 Skrivet 7 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Alla på fuska.se är intoleranta 12-åriga killar som inte kommit in i puberteten, typ. oki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
semlan333 Skrivet 7 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 oki när vi ändå håller på nån som vet va love fist låten heter?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 när vi ändå håller på nån som vet va love fist låten heter?? För det första borde du väl ha manualen till spelet? Där står det vad alla låtar heter. För det andra hade de två låtar med i spelet som gick på radio, så vitt jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
semlan333 Skrivet 7 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 För det första borde du väl ha manualen till spelet? Där står det vad alla låtar heter. För det andra hade de två låtar med i spelet som gick på radio, så vitt jag vet. Ne jag har ingen manual för jag fick spelat av en kompis det är den här låten på vroock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts