Fredrico Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 vet nån hur man uppdaterar half life??? är det nån speciell sajt??? hur installerar man cs? tack på förhand.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 Det finns update i spelet. Du installerar CS som du installerar ett vanligt spel fast i HL mappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 24 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 men CS funkar inte att spela för att min half life version är för gammal jag måste uppdatera den för att kunna spela. . har redan testat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 Gå in i spelet och tryck på update. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 Nej, du ska leta efter Half-Life 1.1.1.0 update... De e den senaste, Ska se om jag kan hitta en länk till den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 24 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 menar du i half life eller cs??? i half life finns ingen men kan man uppdatera den från internet??? det går ju inte att spela cs. när den frågade om jag ville uppdatera automatiskt funkade det inte. Vet du varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 24 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 åååhhh.... tack!!! :"> Det vore sk*t-snällt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 http://www.lan-attack.ch/cs_downloads.htm - Du ska välja Half-Life 1.1.1.0 US full Version Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 25 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 ok.... tack det funkade, men när man går in på filter och skriver in t.ex de_rats och trycker på filter igen, å sen update, då bläddrar den upp alla servrar. Vet du varför?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 här är en updatering till cs om man nu behöver updater cs fast man har updaterat H-L är inte säker :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 25 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 det är den versionen av cs som jag har Gör jag nått fel i filter? den bläddrar inte upp bara de_rats servrarna, utan alla servrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 det är den versionen av cs som jag har Gör jag nått fel i filter? den bläddrar inte upp bara de_rats servrarna, utan alla servrar du ska trycka på "update" när du är inne på "play online" då räknar den upp massa servrar och så väntar du ungefär tills det har gått 60 sekunder (dålig förklaring) det va en dålig förklaring men hoppas du förstod den ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 25 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 aha... ok, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 gta_freak ska vi köra cs? vem creatar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts