MyStiC Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 Äh, krockskadorna är långt ifrån verkliga. Bilen kan inte volta heller. Styrningen kanske är härlig, men inte bilfysiken. Sen som i alla gtaspel har tydligen alla bilar hollywooddäck. Har du ens spelat spelet GTA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 Har du ens spelat spelet GTA? Med tanke på att jag skriver att bilfysiken är dålig så har jag spelat det, ja. Men det är inte en självklarhet för många, dessvärre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 Med tanke på att jag skriver att bilfysiken är dålig så har jag spelat det, ja. Men det är inte en självklarhet för många, dessvärre. Vad menar du då med att bilar inte kan volta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 Vad menar du då med att bilar inte kan volta? Vad jag kommer ihåg från GTA så kunde inte bilar volta. Notera att jag snackar om GTA, alltså det första spelet i serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts