Jacker Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 (redigerad) - Bilen som jagar Nicko och Roman (vid 1.00) är en Willard. Pausar man i rätt ögonblick ser man att det är det som står på bagageluckan. - En skylt med texten "Woodfellas" syns vid 0:41. En järnaffär kanske? - I scenen där Nicko (?) faller ned på en stadsjeep så den gå sönder ser man hur en AK-47 faller efter honom. Har vapenmodellerna fått egen fysik i GTA IV? - Motorcykeln Nicko åker på vid 1:16 är av märket "Shitzu"... - Mannen som springer mot kameran vid 1:17 har en porträtt av kvinnan som säger "Please, no more killing!" i trailer #2 på väggen (om det nu är hans hus). - Vid 1:09 syns en "Deli" i bakgrunden. Detta är små livsmedelsaffärer som finns lite överallt i New York (LC i det här fallet). - I scenen där en helikopter flyger lågt över gatan ovanför polisbilarna ser man Chinatown i bakgrunden. Är "The Triads" tillbaka som gäng? Ska fylla på mer... Redigerad 6 december, 2007 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 - Bilen som jagar Nicko och Roman (vid 1.00) är en Willard. Pausar man i rätt ögonblick ser man att det är det som står på bagageluckan. - En skylt med texten "Woodfellas" syns vid 0:41. En järnaffär kanske? - I scenen där Nicko (?) faller ned på en stadsjeep så den gå sönder ser man hur en AK-47 faller efter honom. Har vapenmodellerna fått egen fysik i GTA IV? - Motorcykeln Nicko åker på vid 1:16 är av märket "Shitzu"... - Mannen som springer mot kameran vid 1:17 har en porträtt av kvinnan som säger "Please, no more killing!" i trailer #2 på väggen (om det nu är hans hus). - Vid 1:09 syns en "Deli" i bakgrunden. Detta är små livsmedelsaffärer som finns lite överallt i New York (LC i det här fallet). - I scenen där en helikopter flyger lågt över gatan ovanför polisbilarna ser man Chinatown i bakgrunden. Är "The Triads" tillbaka som gäng? Ska fylla på mer... Nico. Bra extra-grejjs där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 (redigerad) Henkibojjs analys är helt klar. Finns som tidigare sagts på GTAnytt. Läsning för 30 minuter. Redigerad 6 december, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Henkibojjs analys är helt klar. Finns som tidigare sagts på GTAnytt. Läsning för 30 minuter. Bah, trettio minuter... Om man ska kolla upp allt jag skrev så går det väl på 45 minuter åtminstone. Det tog tre timmar att skriva ihop allt iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Bah, trettio minuter... Om man ska kolla upp allt jag skrev så går det väl på 45 minuter åtminstone. Det tog tre timmar att skriva ihop allt iaf Var kan man läsa detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Var kan man läsa detta? www.gtanytt.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferhat Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Där Nico säger ''Welcome to the America'' så ser man blod på hans tröja. Troligen kommer blodet från de han slår . Kolla in minut 1.27 så ser ni Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Jag har inte sett den än. Jag har svårt att bry mig om en trailer lika mycket,, med tanke på att spelet borde ha släppts redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Jag har inte sett den än. Jag har svårt att bry mig om en trailer lika mycket,, med tanke på att spelet borde ha släppts redan. Vadå har R* sårat dina kännslor eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 - I scenen där en helikopter flyger lågt över gatan ovanför polisbilarna ser man Chinatown i bakgrunden. Är "The Triads" tillbaka som gäng? Hoppas fan det! Brukade alltid jävlas med dom. Hatar dom jävlarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Helt klart bästa trailern. Det här spelet är en klassiker redan innan det släppts. Gillar slagsmåls scenerna, hoppas att det inte var en cut scene, så där vill jag slå fotgängare när jag är arg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Det var den bästa trailern någonsin! grymt bra och man fick se mycket av de man ville se! hoppas en till kommer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Hoppas det går sätta en C4 på tunnelbanespåret och spränga laddningen när tåget åker över det. Skulle vara riktigt jävla Schwarzenegger känsla att se tåget flyga av rälsen och ner i vattnet (syftar på spåret som går under bron). Niko the terrorist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skarin Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 en sak jag märkte var : nrg-900 en ny version av nrg-500 från sa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 en sak jag märkte var : nrg-900 en ny version av nrg-500 från sa? Fanns väl nån 900/1000 kubikare i SA också? Kanske är en fräsch version av den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Fanns väl nån 900/1000 kubikare i SA också? Kanske är en fräsch version av den. Fanns NRG-500 och FRC (tror jag?!) - 900 och alla förväxlade dom och sa NRG-900. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 www.gtanytt.se Trevlig läsning, Bra jobbat ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Fanns NRG-500 och FRC (tror jag?!) - 900 och alla förväxlade dom och sa NRG-900. Kom på det efter att jag skrivit, orkade bara inte edita. Men, isf antar jag att det har kommit en NRG-900 lagom till 2007 då. Hoppas man får se Claude igen, efter att han har whoppat halva stans ass 2001. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Kollat igenom trailern några gånger nu och har inte sett något som är värt att skriva än. Grafiken är ju ett stort steg bättre nu om man kollar på dom gammla spelen. Gillar bilarna i spelet och hoppas det finns många olika! En sak jag tänkte på. Det verkar inte vara så många peds av samma sort på samma ställe? Eller har jag missat det? Ser ut som det finns mycket mer olika peds på gatorna. En cool sak är iaf att pedsen går runt med saker som t.ex. tidningar och muggar. Om ni kollar 00:23 så går en ped med en mugg i handen. Realistiskt är spelet utantvekan. Tror detta spel kommer ge den där känslan som man fick när man förförsta gången spelade Grand theft auto III. Snabba på tiden nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Känslan då man spelade GTA3 för första gången var väldigt trevlig. Inte nog med att spelet kommer att utspelas i LC, min favoritstad av alla GTA-städer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts