armin Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Håller på att slumpmässigt stoppa trailern. Har bl.a sett polisstationen eller något liknande. LCPD Broker. Vad kan det vara? Liberty City Police Department Broker (rockstars version av Brocklyn eller bronx) kommer ej ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 (redigerad) Det räckte fan en halvtimme, men nu har jag sett den!1 Vad ska man säga? Jag börjar bara längta mer och mer, det är ju nästan så det är ofattbart hur bra det här spelet kommer att bli! Grafiken är ju fan otrolig!! Nu ska jag se den en gång till, och en till, och en till... Redigerad 6 december, 2007 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 (redigerad) Oh fy tusan vilken sexig trailer! Niko verkar vara en hårding jämfört med fjoll-CJ Redigerad 6 december, 2007 av Xennah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Åå helvete va nice Längtan efter spelet hade försvunnit, men nu är den tillbaka och starkare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Min åsikt om trailern har redan blivit sagd, men kommer vi att sitta i en nyhetsöken nu i tre månader? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Citerar en kille på gametrailers. Kommer bli stort detta. Can't wait anymore. Anyway this is gonna be huge! 16k views in just ... 20 minutes? Servers crashing ... remember. We didn't even see that with Halo 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 (redigerad) Trailern var bra, till och med mycket bra. Den innehöll mycket intressanta saker som t e x några nya vapenmodeller och även nya fordon. Älskar förövrigt scenerna med båtarna. Måste kolla igenom den några gånger till för att se alla detaljer som finns i den återkommer säkerligen med mer reflektioner då. Grafiken var bra, väldigt snyggt för att vara GTA men den var inte så enastående som vissa framställer den, men effekterna däremot var grymma. Förövrigt ni som undrar vad låten heter så tror jag att den heter 2kaiser med den ryska rapparen Seryoga. Kanske kan det ge svaret på om Niko värkligen är ryss? Vilket språk pratar de i början av trailern? Fan det är nog dags att fixa en 360 eller PS3 snart, kan inte missa detta. Redigerad 6 december, 2007 av gta_player Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 (redigerad) Min åsikt om trailern har redan blivit sagd, men kommer vi att sitta i en nyhetsöken nu i tre månader? Tror jag knappast. Hoppas istället att det kommer en fjärde trailer, och mycket mer också för den delen. Förövrigt ni som undrar vad låten heter så tror jag att den heter 2kaiser med den ryska rapparen Seryoga. Kanske kan det ge svaret på om Niko värkligen är ryss? Vilket språk pratar de i början av trailern? Niko ÄR ryss, det är bekräftat sedan länge. ----- Rummet som den där snubben visade åt Niko, kan det var nåt safehouse tro? Redigerad 6 december, 2007 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
armin Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 det har gått 40 minuter och 66.661 har sammanlagt sett trailen på gametrailers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 det har gått 40 minuter och 66.661 har sammanlagt sett trailen på gametrailers Haha, det är grymt. Slår dock ändå inte när Rockstars server kraschade vid första trailern. Kommer jag alltid komma ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W1zp Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Fett trailer, ligger uppe på youtube förresten om dom andra sidorna segar! http://www.youtube.com/watch?v=VYAIL05AMes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Damn! Fucking fuckshit! Adrenalinet pumpar genom mitt blod nu, fyfan vilken jävla bra trailer! Nu jävlas ska jag ha en PS3 till release av detta spel! Jag älskar verkligen karaktärerna, de känns mer levande än tidigare. Tror inte ens jag sett så levande karaktärer i ett spel förut... Dessutom så ser fysiken asnajs ut, titta bara på hur polisbilen skrynklas ihop när den krockar med lastbilen! Och, min favoritdetalj var brandmannen som flydde från explosionen. Jag menar, kolla in hans ansiktsuttryck! Det ser verkligen levande och autentiskt ut! Jag känner på mig att AIn i detta spel kommer... Ja, rocka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Humorn i GTA är kvar! Prisa gud! Tacka Kishti! Buga för Rockstar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 (redigerad) Damn! Fucking fuckshit! Adrenalinet pumpar genom mitt blod nu, fyfan vilken jävla bra trailer! Nu jävlas ska jag ha en PS3 till release av detta spel! Jag älskar verkligen karaktärerna, de känns mer levande än tidigare. Tror inte ens jag sett så levande karaktärer i ett spel förut... Dessutom så ser fysiken asnajs ut, titta bara på hur polisbilen skrynklas ihop när den krockar med lastbilen! Och, min favoritdetalj var brandmannen som flydde från explosionen. Jag menar, kolla in hans ansiktsuttryck! Det ser verkligen levande och autentiskt ut! Jag känner på mig att AIn i detta spel kommer... Ja, rocka? Och slagsmålet Och om man stoppar exakt innan polisbilen krockar med långtradaren så ser man hur vinklad den är. Och halsbandet som vinglar. Och Nikos ansiktsuttryck. Och att vattnet sprutar på skärmen som i VC. Åh, längtan. @Vinnie: Fantastico. GTA håller alltid vad dom lovar --- Två bilder jag tog. Notera andra. Huvudet är väl lite FÖR nere? Redigerad 6 december, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 (redigerad) Och slagsmålet Och om man stoppar exakt innan polisbilen krockar med långtradaren så ser man hur vinklad den är. Och halsbandet som vinglar. Och Nikos ansiktsuttryck. Och att vattnet sprutar på skärmen som i VC. Åh, längtan. @Vinnie: Fantastico. GTA håller alltid vad dom lovar --- Två bilder jag tog. Notera andra. Huvudet är väl lite FÖR nere? Ser ut som han bryter nacken av han eller så är han närsynt av sig så niko slänger upp sin sko fejset på så han ska kunna se bättre Redigerad 6 december, 2007 av Master_812 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 (redigerad) Stor analys av GTAnytt, om intresset finns att läsa. http://www.gtanytt.se/?page=com&id=139 Personligen gillade jag trailern mycket. Bra med action. Imponerande. Redigerad 6 december, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Angående låten i trailern tror jag att jag misstog mig förrut. Jag tror snarare att det är denna Serega- King Ring Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Dom visar mycket siluetter i trailern, motljus!!! Me like! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 GTAnytt (Henkibojj) har gjort en mycket fin recension av hela trailern. Kolla gärna in den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Tjejen som syns vid 00.36, hennes röst är otroligt lik Louise's röst i VCS. Kan det vara samma röstskådespelare där, tror ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts