kicken Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 (redigerad) Move up, ladies Se trailern! Se trailern (2) Nu har alltså trailer nummer tre kommit ut som heter Move Up, Ladies. Den är 2 minuter lång och man får bl.a se Niko, Roman och Liberty City. Mycket av allt får man se och ett humorrikt slut. Så, ni som har sett den, vad tycker ni om den? Var den bra, dålig, medioker, eller hur var den egentligen? Vad tycker ni om detaljrikedomen, Liberty City, Niko och allt annat i denna trailer? Fyll på med era synpunkter, klagomål och åsikter här! Varsågoda! Redigerad 6 december, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 (redigerad) Move up, ladies Se trailern! (Fyller på med länkar så fort trailern kommer ut) Notera att jag skapar denna tråd lite tidigt, så låt den vara ytterst orörd tills klockan nio på torsdag tack (Mycket pga att dubbeltrådar och onödiga förstaposter inte ska skapas) Nu har alltså trailer nummer tre kommit ut som heter Move Up, Ladies. Den är XX:XX lång och man får bl.a se ..... Så, ni som har sett den, vad tycker ni om den? Var den bra, dålig, medioker, eller hur var den egentligen? Vad tycker ni om detaljrikedomen, Liberty City, Niko och allt annat i denna trailer? Fyll på med era synpunkter, klagomål och åsikter här! Varsågoda! Va?! var det idag? Fan vilken tur att man såg din tråd av misstag Edit: Det hade den visst inte nej Redigerad 4 december, 2007 av Reve Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 MSN-mys på MSN för GTAsajtare med MSN, börjar klocka nio, du blir säkert inbjuden av någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 MSN-mys på MSN för GTAsajtare med MSN, börjar klocka nio, du blir säkert inbjuden av någon. I´ll be there! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 Fan vad lurad jag blev, trodde den hade kommit idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 Fan vad lurad jag blev, trodde den hade kommit idag. Dito. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 Får jag fråga vad som var meningen med att skapa den här tråden en dag för tidigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 Dito. Mi to. Förstår dina avsikter. Men det var lite överdrivet att skapa daz topic två dagar innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 Mi to. Förstår dina avsikter. Men det var lite överdrivet att skapa daz topic två dagar innan. Roligt när alla blir lurade Nej, men ärligt, som det stog i förstaposten och OK, det var väl lite överdrivet med två dagar Men hey, on the good side, du dör inte av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 MSN-mys på MSN för GTAsajtare med MSN, börjar klocka nio, du blir säkert inbjuden av någon. Jag skulle gärna komma med den här gången. Du kan ju adda mig eller nåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 Mi to. Förstår dina avsikter. Men det var lite överdrivet att skapa daz topic två dagar innan. Du hann inte först, synd för dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Sett den nu och måste säga att den är fantastisk. Man får se sjukt mycket detaljer och mycket ö.v.h. Niko verkar ju vara hur skön som helst och slutet skrattade jag högt åt i en halvminut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
armin Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 ASSSÅ AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!AAAAAAAAAAAAAAAAAAA!! FAN VILKEN GRAFIK e de någon som vet va den låten heter ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Ashärlig ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 ASSSÅ AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!AAAAAAAAAAAAAAAAAAA!! FAN VILKEN GRAFIK e de någon som vet va den låten heter ? Nej, men vi vet det inom 10-20 minuter tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
armin Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 jag längtar redan till nästa vice city :'D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Två saker jag lade märke till mycket. 1) Slagsmålen. Där de slåss. De såg otroligt realistiskt ut. 2) Grafiken. På vissa personer, t.ex tjejen där före mitten så såg håret ut som vanlig SA-grafik. Tråkigt, men men. Sedan var slutet så oerhört roligt. Well .... since you put it that way....i'm in.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
armin Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 MSN-mys på MSN för GTAsajtare med MSN, börjar klocka nio, du blir säkert inbjuden av någon. men jag har ingen härs msn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 (redigerad) La också märke till en krossad spindel under Niko's sko. Väldigt detaljrikt av R* att göra en sådan sak. Redigerad 6 december, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Håller på att slumpmässigt stoppa trailern. Har bl.a sett polisstationen eller något liknande. LCPD Broker. Vad kan det vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts