kicken Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 (redigerad) Hej! Efter gårdagens C.S.I-avsnitt har detta väckt lite intresse hos mig. Det handlade om hur folk icensatte sina dödar och hur dom valde att dö. Nu är jag naturligtvis nyfiken och vill gärna veta hur ni skulle vilja dö i framtiden. Vill ni dö på ett vanligt sätt eller på något extraordinärt sätt? Har även ställt frågan efter som handlar om, om ni vill bli nedfrusna efter döden eller inte (Om ni har möjlighet till detta vill säga). Har väl tagit de mest vanliga alternativen och ni får bara rösta på en. Skriv gärna varför också. Så, hur vill ni dö? Redigerad 4 december, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Överdos, gäller det lan också? Jag vill nog dö som en hjälte. Och tror att jag skulle kunna göra någonting sådant också. Om det inte händer (vilket det förmodligen inte kommer att göra) så vill jag nog bara somna in. Och vad fan är kyanaominionaaona eller vad fan det nu var? Ah läste nu. Men jag röstade ju innan eftersom att du hade det som val, dumbass. Jag vill nog inte bli nedfrusen nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Att kasta sig framför sin bästa vän efter man räddad världen vore rätt coolt att dö på. (Nu tog jag i lite men vafan ) Jag röstade nej på den där Kryoniksaken, antagligen för jag vet inte vad det skulle vara bra för, pl0x säg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Vote: Skjuten...vet dock inte varför. Hade bara kännts skönt på nått sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Vote1:Somna in Jag vill bara somna in,inga smärtor, inget lidande utan bara somna in som man gör när man somnar. Vote2:Nej Det vill jag verkligen inte, visste vore det coolt och att vakna upp om 100 år, men då har ju alla ens nära och kära dött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Det tuffaste sättet vore ju att dö i strid eller ta ett skott för någon eller något annat hjältedåd, men vill att mina nära och kära ska vara förberedd på min död och inte få något telefonsamtal eller någon som knackar på dörren och säger "hey guess what..Daniel är död" Vote: Naturliga orsaker (T.ex av sjukdomar), fast iof så kan det ju komma hastigt det med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Vote: Somna in. Vote: Vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 (redigerad) Jag kan inte dö har levt i över 5000 år nu Redigerad 4 december, 2007 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Vote 1: Som en hjälte. Vote 2: Vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 (redigerad) vill dö på nåt udda sätt, två kandidater: * Slängas in i en tryckkammare med långsamt ökande tryck till min skalle sprängs (som i dendär Bond-filmen) * Andas in vätgas och vistas i närheten av en majbrasa eller annan varm plats tills lungorna spängs, hellst inför en massa folk, gärna småbarn så dom får en riktig chock Redigerad 4 december, 2007 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Jag kan inte dö har levt i över 5000 år nu Och humorpriset går som vanligt till emo. Röstar när jag bestämt mig, men Vote 2 blir iaf nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Fallandes vore najs, några volter sen blir man fin pöl på marken. Frysas ner vill jag gärna, med lite tur så vaknar man om nåt sekel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 (redigerad) Vote 1: Självmord.. Nu undrar ni varför, och det ska jag berätta. Jag vill inte vara en av de gamlingarna som bara driver omkring, där snoret droppar från näsan eller de inte vet vad som är upp eller ner. När jag känner mig gammal nog, och jag är nöjd med livet, ska jag på något sätt, begå självmord. Helst ska jag knyta massa piano"strängar" runt min kropp och hoppa från en hög byggnad, så att alla kroppsdelar och annat skiljs från kroppen. Vote 2: Nej. Som redan sagt, alla nära och kära är döda då. Vad har man kvar att leva för då? Redigerad 4 december, 2007 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 (redigerad) 1: Överdos vafan. Man ska gå ut med stil. I så fall en medveten överdos.. då kan det iof klassas som självmord. Well, well. 2: .. What? Redigerad 4 december, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 jag vill dö på ett sätt som påvärkar många antingen Good eller Evil Ja, låter roligt. Så är man ända normala människan efter 2000 år när man vaknar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Jag vill bara somna in och dödens dö när det är dags. No pain, no...Pain. Jag röstade nej på den andra frågan, känns rätt värdelöst att bli nerfrusen. Till vilken nytta liksom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 1. Brännas på bål och bli kallad häxa. 2. Varför skulle de frysa ned aska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 När jag mådde dåligt så självklart självmord Med en kniv antagligen... Annars om jag skulle ta mitt liv idag hade jag hoppat. Fullt ös, medvetslös ^^ Har man himla kul innan man dör hur som helst! Men det hade inte varit fel med en gammal strid, vara en krigare med stort fet svärd. Innan man dör så räddar man slaget, vi vinner. Valde fallandet dock.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Överdos, gäller det lan också? Jag vill nog dö som en hjälte. Och tror att jag skulle kunna göra någonting sådant också. Om det inte händer (vilket det förmodligen inte kommer att göra) så vill jag nog bara somna in. Och vad fan är kyanaominionaaona eller vad fan det nu var? Ah läste nu. Men jag röstade ju innan eftersom att du hade det som val, dumbass. Jag vill nog inte bli nedfrusen nej. Jag skrev en mening i förstaposten. Visserligen för lite då. Att kasta sig framför sin bästa vän efter man räddad världen vore rätt coolt att dö på. (Nu tog jag i lite men vafan ) Jag röstade nej på den där Kryoniksaken, antagligen för jag vet inte vad det skulle vara bra för, pl0x säg? Nja, tog med det som ett alternativ för de verkligen bisarra människorna. Även jag skulle inte vilja frysas ner, men det finns ju människor som vill det --- Mina röster glömde jag bort. 1. I slagfältet 2. Nej Gillade även hur KM vill dö. Mycket intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 (redigerad) Fallande verkar skönt. Man kan passa på att fundera över livet innan man krossas mot marken. Ja, jag vill frysas ner (efter jag har dött) och förhoppningsvis väckas om några tusen år. Som i Futurama. Jag är nyfiken på framtiden, därför hade det varit spännande. Risken är väl att jag hade blivit helt störd och deprimerad. Redigerad 4 december, 2007 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts