Foo Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Är det någon som vet vad det kan bero på när datorn börjar en oändlig loop med lagg-flyt-lagg-osv.? Jag kan knapt surfa, och absolut inte kolla på film i datorn. Musik är det enda som fungerar bra. Om jag stänger av datorn en stund så brukar den fungera bra ca. 1 timma efteråt. Kan det vara något hårdvarufel? Värt att notera är: jag har en bärbar dator. Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Är det någon som vet vad det kan bero på när datorn börjar en oändlig loop med lagg-flyt-lagg-osv.? Jag kan knapt surfa, och absolut inte kolla på film i datorn. Musik är det enda som fungerar bra. Om jag stänger av datorn en stund så brukar den fungera bra ca. 1 timma efteråt. Kan det vara något hårdvarufel? Värt att notera är: jag har en bärbar dator. Tack Blås ut den.... Kolla temperaturer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts