Eudoros Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Haha, älskar förra årets tråd om Gävlebocken, där det diskuterades om hur folk från gtasajten skulle samlas och tillsammans sänka den med bazooka eller vad det var. Dock tror jag inte att den kommer brinna varken upp eller ned i år heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Vote: 19-23 bara för sakens skull.... Tog med friheten att leta upp förra årets plan och den var genigal, kanske ska vi skippa dom schweiziska bankkontorna, lite finslipning bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 (redigerad) Vote: 19-23 bara för sakens skull.... Tog med friheten att leta upp förra årets plan och den var genigal, kanske ska vi skippa dom schweiziska bankkontorna, lite finslipning bara DET HÄR kallar jag julkänslor, underbara topic... Angående Operation: Frigörelse så måste vi ju slipa lite på den. New year, new game. Votade osäker. Redigerad 3 december, 2007 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Vote: 19-23 bara för sakens skull.... Tog med friheten att leta upp förra årets plan och den var genigal, kanske ska vi skippa dom schweiziska bankkontorna, lite finslipning bara GAhahahahhaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Sätter in planen här i tråden. "Täcknamn: Frigörelse" Plan A: Vi behöver Förklädnader Rep Motorsåg Bensin, fotogen, råolja, TNT Facklor Rökgranater Napalm Maskingevär Mortars Flyktfordon Schweiziskt bankkonto Tillflyktsort Pwned-skylt Förklädnaderna består av tomteutstyrsel och pepparkaksgubbar. 1. Kasta rökgranater kring platsen. Allmänheten skingras, polisen ser oss inte lika bra. 2. Klättra upp mha repet som är fäst vid halsen. 3. Maskingevärsskyttarna placerar sig på position A. 4. Motorsågsmännen skär upp bockjäveln längs med de blå linjerna. 5. När Nationella Insatsstyrkan anländer gör maskingevärsskyttarna sitt jobb För stora massor människor används napalmbomber. Polis- och militära fordon slås ut med mortars, utplacerade på B. 6. När motorsågsmännen gjort det de ska, fylls den uppsprättade bocken med bensin, fotogen, råolja och TNT. 7. Samtliga skringras från platsen. 8. Samtliga kastar facklor mot bocken, och skjuter ner resterande insatsstyrkor. 9. Samtliga tar sin tillflykt till bilen, utplacerad på C. Någon frivillig (anmälan görs i denna tråd) sätter upp skylten på P-skylten. 10. Därefter åker Team Gtasajten (namn öppet för förslag) till vår tillflyktsort. 11. Hela Sveriges befolkning sätter in miljonbelopp på mitt Schweiziska bankkonto, och anställer mig även nästa år. Vive là Revolution! Förslag på skylt: Plan B är upp till andra att bestämma. Jag har även byggt på en egen plan som innefattar atombomber och ryska maffian, men den är under uppbyggnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 NÅGON MÅSTE SÄTTA UPP EN "GTA-SAJTEN.COM/FORUM RUUHLÄÄÄZ"-LIKNANDE SKYLLT PÅ DEN DÄR P-SKYLTEN SOM SYNS! För ingen gjorde väl det förra året. Det skulle värma mitt elaka hjärta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 NÅGON MÅSTE SÄTTA UPP EN "GTA-SAJTEN.COM/FORUM RUUHLÄÄÄZ"-LIKNANDE SKYLLT PÅ DEN DÄR P-SKYLTEN SOM SYNS! För ingen gjorde väl det förra året. Det skulle värma mitt elaka hjärta Om jag bara bodde i Gävle skulle jag gjort det redan idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Om flammskyddsmedlet: Punkt 1 Handelsnamn: Noflan Flammestopp Punkt 2 Sammansättning: Complex av Alkyl-Phosphonater Punkt 3 Farliga egenskaper: Inte ansedd som hälso- eller miljöfarlig enligt gällande lagstiftning. Punkt 12 Ekologisk information: LC50, 96h, Fisk, (mg/l) > 100 EC50, 48h, Daphnia,(mg/l)> 100 EC50, 72h, Alger, (mg/l) > 144 Miljöskyddsåtgärder: Inte bedömd som miljöfarlig Rörlighet: Lösligt i vatten. Hög mobilitet i vatten Bioackumulering: Ingen bioackumulering väntas Persistens och nedbrytbarhet: -25% nedbrytning efter 28 dagar, Closed bo bottle test. COD – 0.14mgO2/mg Rörlighet: Lösligt i vatten. Hög mobilitet i vatten YO! Vem tar med sig vattenslangen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Är det inte bara man tar med sig en yxa, hugger in i benet så det blir en öppning och tuttar eld där? Gelén kan ju knappast vara överallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 (redigerad) Dränk in sk*ten med 40L bensin, så lovar jag att det brinner, flamskyddad eller ej... Redigerad 4 december, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Dränk in sk*ten med 40L bensin, så lovar jag att det brinner, flamskyddad eller ej... Om jag inte har fel kommer det bli en rejäl explosion av det. Det vill vi ju inte. .. Så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Det vill vi ju inte. ...Jasså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 ...Jasså? Nonoo, den ska brinna långsamt till döds. Sen när dom släcker den ska det bara vara sot kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Ta en ca 100.000 liter vatten, och lika mycket T-Röd. Dränk in fanskapet i skiten, tänd eld. Det borde väl gå? Då springer alla gävlebor dit och säger wthx wtf omfxhg och när alla i hela staden står där så får Hultenius alt. StellHell säga i sin lilla mikrofon: Hehe, trevligt att se er. Vi har planterat en atombomb i Gävlebocken som sprängs om några sekunder, så det är inte lönt att springa. God jul. Och i bocken har vi då placerat feta speakers. Samtidigt ska alla GTASajten-ninjas spraya för alla övervakningskameror som kan upptäcka någonting vi gör. Jag tror faktiskt inte bocken kommer att brinna i år heller. Vilket är synd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Vad gör vi med denna då? http://ww2.beffo.se/upload/pic~/zp9wpsdj0nvy.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Vad gör vi med denna då? http://ww2.beffo.se/upload/pic~/zp9wpsdj0nvy.jpg http://martijnhullegie.nl/site_main/media/bazooka.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Vad gör vi med denna då? http://ww2.beffo.se/upload/pic~/zp9wpsdj0nvy.jpg Simple... Vi våldtar honom. En gruppvåldtäckt är oerhört effektivt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 [bild] Det vill vi inte. Måste gå att göra det på ett bättre sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 (redigerad) http://www.deskpicture.com/DPs/Miscellaneous/kaboom.jpg Det vill vi inte. Måste gå att göra det på ett bättre sätt. Vi distraherar honom med Hitler? Mordossomgjordebildenjagtaringetansvarförden. Redigerad 4 december, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Vi distraherar honom med Hitler? Hahaha Skrattade faktiskt åt det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts