Vice. Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 (redigerad) Lite sent ute, eftersom den redan är upp, men men.. Årets bock är uppe, och alla undrar nu om den skall klara sig ännu ett år. Förra året blev den uppgraderad, och klarade ett terroristdåd! Den nya Cyborgbocken har ett gediget skydd, den har smetats in med flamsäker gele. Det kommer alltså att vara betydligt svårare att få den stackaren att brinna. Tror ni att någon professionell bockbrännare kommer att försöka sig på utmaningen eller ligger ribban för högt i år igen?! Personligen röstar jag: Börjar inte brinna alls. Rösta på... Webbcamen! Vote: Börjar inte brinna alls! Redigerad 3 december, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Där är pollen Vice. Tror inte den börjar brinna nej. Den har uppgraderats alldeles för mycket. Däremot gillade jag GTAsajtens idé hur man ska bränna ner den. Kommer du ihåg den Henkibojj ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Tråkigt nog så tror jag inte den börjar brinna alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Bocken har nog blivit för beskyddad, jag tror inte den kommer att brinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Bocken har nog blivit för beskyddad, jag tror inte den kommer att brinna. Underskatta aldrig målmedvetna pyromaner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Vote: Börjar inte brinna alls.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Tror inte den kommer börja brinna så Vote:Börjar inte brinna alls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Jag vill att den ska brinna, det är ju en tradition, men tyvärr tror jag att bocken klarar sig också i år.. Vote: Brinner inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Den klarar sig, tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Jag tror inte heller den börjar brinna, tyvärr.. Vote: Börjar inte brinna alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Det skulle vara intressant om ett MC-gäng inskaffar ett raketgevär för att införa denna tradition igen. Men jag tror altså att dem håller.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Den hade ju flamsäkert gelé redan förra året väl? Jag gissar på en brasa, jag vet bara inte när. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Den brinner inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Varför skulle den inte brinna. Och ja, jag skiter i frågetecknet, det är en retorisk fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Varför skulle den inte brinna. Och ja, jag skiter i frågetecknet, det är en retorisk fråga. Varför brann den inte förra året? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Varför brann den inte förra året? :P :o :o Men i år smäller det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Jag röstade Vet ej/Osäker Förra året så blev alla pyromaner överrumplade och den enda skadan bocken fick var lite på ett ben. I år vet fler om att den är impregnerad så någon kanske har förberett ett hemligt vapen! Förra året var jag säker på att den skulle klara sig, men är inte lika säker i år... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Hehe, jag tänkte bara för nån timme sen när det ska dyka upp en poll om Gävle-bocken här Vote: Börjar inte brinna alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 (redigerad) Nu kom jag att tänka på något.. Om nu bocken inte brann upp förre året, är det då samma som står där i år? Om inte; vad gör de med bocken när julen är slut? Ställer undan den någonstans? Jag menar, det har ju inte hänt så många gånger så det måste ju sättas in en krisgrupp de gånger den faktiskt överlever. Redigerad 3 december, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Nu kom jag att tänka på något.. Om nu bocken inte brann upp förre året, är det då samma som står där i år? Om inte; vad gör de med bocken när julen är slut? Ställer undan den någonstans? Jag menar, det har ju inte hänt så många gånger så det måste ju sättas in en krisgrupp de gånger den faktiskt överlever. Ja, det är samma bock från förra året. Onödigt att bygga en ny bock, eller så är de snåla. Vote: Börjar brinna mellan 19-23 December Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts