Vice. Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 (redigerad) Jag får väl hålla i den här tävlingen med. Hoppas det är okej för er. Detta är en kul årlig tävling som vi inte får missa. Okej grabbar, reglerna: Anmäl er till tävlingen i den här tråden Bidragen, med bild, skall vara inlämmnade senast söndagen den 31 December. Ni får skapa precis vad ni vill, hus, byggnad, gubbe, tant osv. En lapp med ert nick här på forumet skall vara med på bilden. Man får inte använda sig av en "färdig" mall. Alltså färdiga väggar, golv, tak osv. som man tex kan köpa på konsum Alla hjälpmedel får användas. Så som, klister, grönsaker osv. Misstänks fusk, får forumiterna i en kort diskussion, avgöra om det är fusk eller inte och deras beslut går ej att överklaga. Blir den misstänkta funnen skyldig till fusk diskvalifiseras han/hon med omedelbarverkan och sedan bussar vi StellHell på fuskaren. (så detta bör avskräcka ev. fuskare ) Anmälda: Vice kicken RavenE Speeder Okka Stora_tomtefar Xazzi *Jag och Vinnie oskaroskar ----------------------------- * Tweak Redigerad 12 december, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Jag får väl hålla i den här tävlingen med. Hoppas det är okej för er. Detta är en kul årlig tävling som vi inte får missa. Okej grabbar, reglerna: Anmäl er till tävlingen i den här tråden Bidragen, med bild, skall vara inlämmnade senast söndagen den 31 December. Ni får skapa precis vad ni vill, hus, byggnad, gubbe, tant osv. En lapp med ert nick här på forumet skall vara med på bilden. Man får inte använda sig av en "färdig" mall. Alltså färdiga väggar, golv, tak osv. som man tex kan köpa på konsum Alla hjälpmedel får användas. Så som, klister, grönsaker osv. Misstänks fusk, får forumiterna i en kort diskution, avgöra om det är fusk eller inte och deras beslut går ej att överklaga. Blir den misstänkta funnen skyldig till fusk diskvalifiseras han/hon med omedelbarverkan och sedan bussar vi StellHell på fuskaren. (så detta bör avskräcka ev. fuskare ) För övrigt är det helt fritt. Det är bara fantasin som sätter gränserna. På måndagen den 1 december kommer en poll upp där man röstar fram en vinnare. 1 december? Då har vi ett år på oss eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 1 december? Då har vi ett år på oss eller? Va? I år var det meningen med titeln va, Vice? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 (redigerad) 1 december? Då har vi ett år på oss eller? Hur menar du? Va? I år var det meningen med titeln va, Vice? Ja, jag vet att ni klagade på en förra året, så jag tänkte att det var bäst att köra den i år igen... Vilket minne du har. Edit: Jag anmäler mig! i år SKA jag bidra! Redigerad 3 december, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 (redigerad) blabla För övrigt är det helt fritt. Det är bara fantasin som sätter gränserna. På måndagen den 1 december kommer en poll upp där man röstar fram en vinnare. Redigerad 3 december, 2007 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Haha, jag anmäler mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Ah, tack! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 [*]Man får inte använda sig av en "färdig" mall. Alltså färdiga väggar, golv, tak osv. som man tex kan köpa på konsum Attans också! Annars hade jag nog varit med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Om man köper de på Ica då? -- Sign me up! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Som vinnare av tidigare tävlingar är jag förstås med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Jag kan nog knåpa ihop något! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Får lappen på bilden vara photoshoppad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Får lappen på bilden vara photoshoppad? Aldrig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Uhm, lägg till mig som reserv så länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Spam-Snuten, ska vi koka ihop nått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Stora_tomtefar är med på onyttighetstävlingen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 Sär skriv ning, medveten eller ej.. Pallar inte sitta och läsa det ordbajset dag ut och dag in här, så ändrar topictiteln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 Sär skriv ning, medveten eller ej.. Pallar inte sitta och läsa det ordbajset dag ut och dag in här, så ändrar topictiteln. Hahaha har vi kommit på Stellans akilles häl? Doh, min topictitel som var så fin, personlig... Nu kommer jag inte säga "All makt åt StellHell, vår befriare fler gånger. Ikväll får du hitta någon annan som säger det. Hmmf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 (redigerad) Var med några år sedan, är nog dags o vad me igen. Sign me up! Redigerad 5 december, 2007 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 Sär skriv ning, medveten eller ej.. Pallar inte sitta och läsa det ordbajset dag ut och dag in här, så ändrar topictiteln. Åh, tack tack! *offrar ett lamm* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts