Marquis Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 finns det nån som vet nån bra worms 3 sida som är svensk? Jag har letat och letat men inte hittat nått, så jag undrar om nån av er har nån bra worms 3 sida som är svensk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 sök på Google.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 24 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 sök på Google.com det är ju det jag har gjort! det finns inte så mycket som en liten, liten svensk worms3 sida som jag kunnat hitta iallafall..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 dålig wormssida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 ja, den var rätt värdelös men sök på utlänska sidor då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 25 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 (redigerad) dålig wormssida till WORMS 3 i 3D sa jag ju!!!! förrsten, bigbear: Jag ville ha en svensk worms 3 sajt annars kan jag nog hitta nån Redigerad 25 februari, 2003 av Gta_fan1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 ok förlåt då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 25 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 ok förlåt då jaja, men kom med några förslag, tack! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 25 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 snälla, har ingen nån sida? :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 Den bästa jag hittar(på en minut ) är den officiella fast den är ju inte svensk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 till WORMS 3 i 3D sa jag ju!!!! förrsten, bigbear: Jag ville ha en svensk worms 3 sajt annars kan jag nog hitta nån Varför är det så jäkla viktigt att den ska va svensk?..Dom engelska sidorna är ju mycket bättre!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 Varför är det så jäkla viktigt att den ska va svensk?..Dom engelska sidorna är ju mycket bättre!!! Han kanske inte kan så bra engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 Han kanske inte kan så bra engelska. Men det finns väl engelskt lixikon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 Ett bra online-lexikon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 eller den här sidan http://intertran3.tranexp.com/? -översätt hela sidan till sv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 26 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 eller den här sidan http://intertran3.tranexp.com/? -översätt hela sidan till sv tack, men det är så att jag tyvärr inte hittat nån bra engelsk sida heller (förrutom den officiella...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 eller den här sidan http://intertran3.tranexp.com/? -översätt hela sidan till sv Seg som f*n... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 26 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 Seg som f*n... jopp, försökte översätta där men det gick inte.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts