Remoob Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Någon som vet var man kan köpa? ända sidan jag hittar är coolstuff något något, och där finns inga i lagret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Har du Googlefobi? http://www.megagadgets.se/product_info.php?products_id=509 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 (redigerad) Srsly? http://www.google.se/search?q=tv-b-gone FUCK YOU CURLY! FUCK YOU IN THE EYE! Redigerad 3 december, 2007 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Srsly? http://www.google.se/search?q=tv-b-gone FUCK YOU CURLY! FUCK YOU IN THE EYE! Gizzyboy has the mads! Ownage. Pure ownage. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 3 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Srsly? http://www.google.se/search?q=tv-b-gone FUCK YOU CURLY! FUCK YOU IN THE EYE! Men cp... nästan alla svenska sidor är nere och har blivit köpta av coolsite skiten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Det här verkade jävla roligt.. Måste fan införskaffa en. Fan så roligt i skolan när man kollar på film, eller på krogen osv. YEAH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 "Du kan ha hur skoj som helst. Tänk dig på pubben, det är straff spark… du trycker på knappen och Tvn stängs av. Hahaha" Jag ger alla tillstånd att döda den som skulle göra något sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 "Du kan ha hur skoj som helst. Tänk dig på pubben, det är straff spark… du trycker på knappen och Tvn stängs av. Hahaha" Jag ger alla tillstånd att döda den som skulle göra något sådant. Jag hoppas innerligt att vi sitter på samma pubb någon gång och kollar på fotboll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berghet Skrivet 20 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2007 Jag säljer helt nya TV-B-Gone för 50kr om det är någon som är intresserad! Hör gärna av er: arlanda_christian@hotmail.com De är alltså helt nya och inplastade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Jag säljer helt nya TV-B-Gone för 50kr om det är någon som är intresserad! Hör gärna av er: arlanda_christian@hotmail.com De är alltså helt nya och inplastade! Vi vill inte ha dina varor Ahmed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Me wants... Ska införskaffa mig en sådan att använda på puben någon dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berghet Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 Säljer helt nya tv-n-gone för 50kr! Alla som vill köpa en tv-b-gone för 50kr kan kontakta mig på arlanda_christian@hotmail.com!! Har flera stycken till salu!!! Endast 50kr alltså!! Ord.pris 200kr!! Passa på! Fungerar perfekt! Batteri ingår!! arlanda_christian@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 Jag hoppas innerligt att vi sitter på samma pubb någon gång och kollar på fotboll Blir lite svårt tyvärr. Gillar varken pubbar eller fotboll. Säljer helt nya tv-n-gone för 50kr! Alla som vill köpa en tv-b-gone för 50kr kan kontakta mig på arlanda_christian@hotmail.com!! Har flera stycken till salu!!! Endast 50kr alltså!! Ord.pris 200kr!! Passa på! Fungerar perfekt! Batteri ingår!! arlanda_christian@hotmail.com Stöldgods? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 Säljer helt nya tv-n-gone för 50kr! Alla som vill köpa en tv-b-gone för 50kr kan kontakta mig på arlanda_christian@hotmail.com!! Har flera stycken till salu!!! Endast 50kr alltså!! Ord.pris 200kr!! Passa på! Fungerar perfekt! Batteri ingår!! arlanda_christian@hotmail.com Ord.pris 200kr? Och du säljer dom för 50....... yay stöldgods ftwz0r Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 Men akta er så inte Ahmed blåser er på pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 Och du säljer dom för 50....... yay stöldgods ftwz0r Eller så har han råkat beställa två extra och måste bli av med dom? Fast stöldgods låter mer rimligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 Så vit ja vet så får man inte göra reklam på GTAsajten asså lägga upp annonser här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 (redigerad) Drar upp tråden lite grann(grand? eller hur fan de stavas) Ny version Själv tycker jag att den lilla är bättre. Vad är meningen med en större design? Fast den nya stänger ju av tv:n snabbare Redigerad 14 augusti, 2008 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Usch va stor o ful Funderar på att köpa den lilla.. Den tar ju alla vanliga tvapparater inom nån sekund så wtf.. Lätt att dölja me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts