Sniper Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Låter oerhört konstigt. Choklad och läsk. Vad kommer härnäst? Godis och potatis? Godis och Chips Godis och Pommes Frites Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Godis och Chips Godis och Pommes Frites Choklad och chips går otroligt bra ihop. Speciellt vanlig mjökchoklad med Pringles sourcream. Mkt gott. Började som munchies någon gång. Sen har det fastnat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Mycket äcklig dryck. Både julmust och julmust noguat. Smakar som en sån där blandning med ketchup, te, kaffe, banan och cola samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Låter oerhört konstigt. Choklad och läsk. Vad kommer härnäst? Godis och potatis? Får det lov att vara en skinkläsk? --- T: Nougat & julmust, njaa.. Julmust ska smaka julmust. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 (redigerad) Själv sitter jag i den sitsen att jag älskar både banan och Kalles randiga. Så egentligen borde man testa. Är det ägg i banan-kalles förresten? Jag har provat.. Den är faktiskt helt okej, man känner banansmaken men den smakar mest kaviar. Själv äter jag hellre vanliga Kalles eller Dillkaviar. Redigerad 3 december, 2007 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 (redigerad) Får det lov att vara en skinkläsk? --- T: Nougat & julmust, njaa.. Julmust ska smaka julmust. Åh herregud. Jag som trodde jag hade skådat allting.... -- OnT: Måste bara säga att jag älskar Julmust. Mycket godare än random Coca-Colas och andra colas. Brukar köpa ett tiotal och spara tills våren kommer Redigerad 3 december, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Vanlig Julmust är det godaste. Mycket bättre än vanliga cola på vintern! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Kommer väl testa, men tycker det är lite synd att förstöra en trevlig jultradition. Håller med dig, får se om den finns o köpa i lilla trelleborg sena som vi e här :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Vilket märke är det? Bjäre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 (redigerad) Vilket märke är det? Bjäre? Nygårda *edit Enligt sidans omröstning verkar Julkola mest poppis, sen Julkryddor och till sist Julnougat Redigerad 4 december, 2007 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 Nygårda *edit Enligt sidans omröstning verkar Julkola mest poppis, sen Julkryddor och till sist Julnougat Julkola låter faktiskt ganska gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 /vomit Om inte det var nog med vanlig Julmust... Fyfan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 /vomit Om inte det var nog med vanlig Julmust... Fyfan. Klanka inte ner på julmust, din lantis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 /vomit Om inte det var nog med vanlig Julmust... Fyfan. Att vakna upp till julmust med julskinkssmörgås på julafton är ju underbart, FFS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 Klanka inte ner på julmust, din lantis! stfu, din stadsbo! Julmust påminner mig bara av svagdricka! Usch och fy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 Julmust är underbart gott, men jag har faktiskt inte testat dessa tre nya. Julmust skall dock vara "naturell" (d.v.s. utan någon smaksättare) och Apotekarnes, ingenting annat. Tacka vet jag när Coop här sålde en back julmust för 9.90 exkl. pant (som man ändå får tillbaka) här förra året. Herregud, då frossades det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 Julmust är underbart gott, men jag har faktiskt inte testat dessa tre nya. Julmust skall dock vara "naturell" (d.v.s. utan någon smaksättare) och Apotekarnes, ingenting annat. Fick ett 4-pack gratis på Willys för några dagar sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 Fick ett 4-pack gratis på Willys för några dagar sedan. Snattare Hur länger har detta funnits då? Nån risk att det kommit till Kristianstad? Känns nästan som man måste springa till Kvantum och köpa en flaska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Att vakna upp till julmust med julskinkssmörgås på julafton är ju underbart, FFS! Kolsyra till frukost? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Testade Nougat-smaken idag. De första klunkarna gick bra, men sedan blev det alldeles för äckligt. Usch! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts