50 cent Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Vart mycket snack på detta forum om "Vanilla Coke" Som jag själv är ett stooort fan av! Nu såhär vid juletid har det dock kommit en nyhet! Julmust, med smak av nougat! Mycket god enligt mig.. Tänkte att ni också skulle vilja ta del av glädjen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Vart mycket snack på detta forum om "Vanilla Coke" Som jag själv är ett stooort fan av! Nu såhär vid juletid har det dock kommit en nyhet! Julmust, med smak av nougat! Mycket god enligt mig.. Tänkte att ni också skulle vilja ta del av glädjen? Vart köper man den! ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 (redigerad) Nu kanske till och med JAG-MOTHERFUCKINGJAG börjar gilla julmust.. http://www.gtastunting.net/forums/style_emoticons/default/g.gif Redigerad 3 december, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Coca Cola = Gott. Vanlij = äkligt. Vanilla coke = Äkligt. Julmust = Gott. Noguat = Gott. Julmust/noguat = Kan vara värt att testa. var hittar man? Vilka är det som marknadsför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Inte värt att testa, smakade i skolan och det smakar skit rent ut sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Nu kanske till och med börjar gilla julmust.. http://www.gtastunting.net/forums/style_emoticons/default/g.gif Mjo, annars brukar han ju vara rätt anti mot just julmust. Har testat den där julmusten som smakar nougat - och jäklar i min räklåda vad mycket den smakade nougat också. Så värst god var den dock inte, imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Kommer väl testa, men tycker det är lite synd att förstöra en trevlig jultradition. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Låter oerhört konstigt. Choklad och läsk. Vad kommer härnäst? Godis och potatis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Mjo, annars brukar han ju vara rätt anti mot just julmust. Den var helt och hållet genomkass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Låter oerhört konstigt. Choklad och läsk. Vad kommer härnäst? Godis och potatis? Fast nougat är väl inte choklad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Den var helt och hållet genomkass. Blame yourself. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Fast nougat är väl inte choklad? Nej, men jag klassar det som en genre eller något inom choklad dock att det är fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Julmust med Gräddkola eller vad det var för kola är också god! Har provat alla 3 men Julkola var klart bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Får be morsan köpa hem lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 3 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Mjo, annars brukar han ju vara rätt anti mot just julmust. Precis så tycker jag också.. men den här.. (Y) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Det här är en alldeles perfekt tråd att diskutera Kalles randiga med banan. Är det någon som har vågat smaka? Deras slogan är ju "Jo, vi lovar. Det ÄR gott", så man blir ju lite sugen. Kanske är världens smakupplevelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Det här är en alldeles perfekt tråd att diskutera Kalles randiga med banan. Är det någon som har vågat smaka? Deras slogan är ju "Jo, vi lovar. Det ÄR gott", så man blir ju lite sugen. Kanske är världens smakupplevelse. Vad jag har hört är det gott. Har dock inte vågat testa själv än. Håller mig till vanlig randig. Den är god nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Det här är en alldeles perfekt tråd att diskutera Kalles randiga med banan. Är det någon som har vågat smaka? Deras slogan är ju "Jo, vi lovar. Det ÄR gott", så man blir ju lite sugen. Kanske är världens smakupplevelse. Har inte vågat och vill inte ens testa. Det är så himla bisarrt (stavning?)att det inte är sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Det här är en alldeles perfekt tråd att diskutera Kalles randiga med banan. Är det någon som har vågat smaka? Deras slogan är ju "Jo, vi lovar. Det ÄR gott", så man blir ju lite sugen. Kanske är världens smakupplevelse. Usch nej, jag har inte vågat. Kaviar är inte så överdrivet gott och banan i sin tur är inte så överdrivet gott, imo, så för min del är det nog ingen hit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Själv sitter jag i den sitsen att jag älskar både banan och Kalles randiga. Så egentligen borde man testa. Är det ägg i banan-kalles förresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts