C_J Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Formulera meningen bättre nästa gång så vi förstår då Om jag hade gjort det så hade jag väl skrivit det? Vote: Ja, om det inte är slutsålt Självklart ska man köpa GTA spel.. Hade tänkt att sakffa PS3 BARA för IV!!PS3 äger! Sony äger!!11! Duh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
armin Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 A men först måste jag fixa en PS3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Jag ska förhandsboka specialutgåvan efter jul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 3 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Hoppas inte specialutgåvan är något som försvinner och ej går att få tag i efter ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Får se när det närmar sig, men jag lär nog skaffa det på releasen, tror jag håller mig till "spelet" och struntar i utgåvan med väskan, eller det kanske är värt det? who knows?. Just nu har jag inget överdrivet sug efter GTA-serien, men det kanske kommer efter trailern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Kommer att förhansboka till 360 innan, självklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Jag tror det, den veckan iafl. Jag lär väl inte köa för att få det precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Bryr mig inte. Köper det då jag har lust! ALLAH AKHBAR HATA MIG YAAAAAAA Har börjat tröttnat på GTA, fråga mig inte varför. Får väl ta och testa det om nån polare skaffar det, för själv kommer jag aldrig få råd med en x-låda eller spelstation3. Även om det kommer till PC kommer inte min klara av det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferrari Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 (redigerad) Kommer inte har X-BOX 360 eller PS3 till resalen Men jag kommer "köpa" det på PC resalen. (nullvote) Redigerad 3 december, 2007 av Ferrari Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Om jag hade gjort det så hade jag väl skrivit det? A men först måste jag fixa en PS3 Bryr mig inte. Köper det då jag har lust! ALLAH AKHBAR HATA MIG YAAAAAAA Har börjat tröttnat på GTA, fråga mig inte varför. Får väl ta och testa det om nån polare skaffar det, för själv kommer jag aldrig få råd med en x-låda eller spelstation3. Även om det kommer till PC kommer inte min klara av det Kommer inte har X-BOX 360 eller PS3 till resalen Men jag kommer "köpa" det på PC resalen. (nullvote) Inget dumt om er, men jag satt i samma sits när det skulle släppas i Oktober och skrev massa inlägg att jag aldrig skulle ha råd med en Xbox eller PS3. Nu sitter jag här nöjd och belåten och det är nästan skönt att se när ni skriver så. Då kan jag njuta av att jag faktiskt har en next-gen konsol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Tänker ladda ner till mitt Xbox 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Har förhandsbokat och allt så, det blir att köpa det direkt. Men kasnke ska avboka det och köpa mig Collectors edition iställe, tycker jag är värd det efter all väntan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 4 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Tänker ladda ner till mitt Xbox 360. Varför köper du inte spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Varför köper du inte spelet? Det är väl för dyrt för honom, antar jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wolfer Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Med tanke på att jag inte har PS3 så väntar jag tills det släpps till dator. Men spelet ska jag fan ha iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Med tanke på att jag inte har PS3 så väntar jag tills det släpps till dator. Men spelet ska jag fan ha iaf! Det kommer inte till dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 4 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Det kommer inte till dator. Det är väl inte bekräftat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Det är väl inte bekräftat? Nej, men så länge det inte är bekräftat kan man inte säga att man väntar tills det kommer på dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W1zp Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Blir väl att ladda ner det till 360 och köpa det till PC. Eftersom spelar ändå bara offline på 360it och kanske inte funkar att spela online med crackat spel på PCn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 4 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Nej, men så länge det inte är bekräftat kan man inte säga att man väntar tills det kommer på dator. Ja, det är sant. Men det går fortfarande inte att säga att det inte kommer till PC. Det man inte vet har man ingen aning om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts