mr_tobbe Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 Jahapp, då rabblar jag väl upp vilka som bor i e-tuna Pillipossa, Lajnux, Kicken, Xersize (Ngn mer jag glömt?) Tihihihihih, jag brukar tävla i Munktellarenan några gånger om året, tihi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 Tihihihihih, jag brukar tävla i Munktellarenan några gånger om året, tihi. O RLY? Säg till nästa gång du är där, så ska jag tjuvkika Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 L_Voll, Henkibojj, Hultenius, Funnylin, du, Santa och så jag (som är i Linköping om dagarna, men bor tre mil därifrån. ) Bor ju en hel drös med folk i Norrköping med... Är det inte så att Henkibojj bor i Norrköping men pendlar varje dag? Det sa han iaf när vi träffades. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 (redigerad) Sikorka, Eudoros. That be it. Edit: Alftakillen också, märkte jag. Redigerad 5 december, 2007 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 Är det inte så att Henkibojj bor i Norrköping men pendlar varje dag? Det sa han iaf när vi träffades. Numera bor han bara några hundra meter från Hultenius. Vilken koll jag har.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 Numera bor han bara några hundra meter från Hultenius. Där ser man. Men det var ju iof ett tag sen vi snackade så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 Numera bor han bara några hundra meter från Hultenius. Vilken koll jag har.. Försök inte. Det skrev Henkibojj i en tråd tidigare denna eller förra veckan. Alltså att han bodde 100 meter från Hultan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 Verkar som jag är den enda från Örebrotrakten här, rätt skumt. Iofs var "leftbehind" från Örebro, men han är inaktiv numera... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 (redigerad) Verkar som jag är den enda från Örebrotrakten här, rätt skumt. Iofs var "leftbehind" från Örebro, men han är inaktiv numera... Jag kommer ursprungligen från Karlskoga. Inte så långt ifrån Har varit i Örebro tusentals gånger. Redigerad 5 december, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 Sätter en hundring på att Mordos är den enda från Svenstavik som är medlem här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 Träffat och träffat nån. Jag har sett RavenE flera gånger, Senast för nån månad sen när jag åkte moppe förbi han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 Träffat och träffat nån. Jag har sett RavenE flera gånger, Senast för nån månad sen när jag åkte moppe förbi han. Flera gånger? What the fuck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 Sätter en hundring på att Mordos är den enda från Svenstavik som är medlem här Svenstavik har jag varit i flera gånger, och jag brukar vara där flera gånger per år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 Sikorka, Eudoros. That be it. Edit: Alftakillen också, märkte jag. Tsk, tsk.. Jag tror minst sagt att du också har träffat Josefin_Senko också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 L_Voll, Henkibojj, Hultenius, Funnylin, du, Santa och så jag (som är i Linköping om dagarna, men bor tre mil därifrån. ) Vilken elit! Fast bara ett tag till. Jag flyttar till Norrköping i Februari. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Tsk, tsk.. Jag tror minst sagt att du också har träffat Josefin_Senko också.. Hahah! Hur lyckades du få den största fjortishoran i södra norrland att regga sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Verkar som jag är den enda från Örebrotrakten här, rätt skumt. Iofs var "leftbehind" från Örebro, men han är inaktiv numera... Jag är född på Örebro BB. Och var uppväxt i Hällefors, om du vet var det är. Så, jag "kommer" från Örebrotrakten. Bor bara inte där nu. Sätter en hundring på att Mordos är den enda från Svenstavik som är medlem här Tobbzone bor i Svenstavik. Jag vill ha min hundring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Tobbzone bor i Svenstavik. Jag vill ha min hundring. Hur aktiv är han? Även fast du har rätt så får du inte din hundring. Ba dump pschht. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Jag är född på Örebro BB. Och var uppväxt i Hällefors, om du vet var det är. Så, jag "kommer" från Örebrotrakten. Bor bara inte där nu. Tobbzone bor i Svenstavik. Jag vill ha min hundring. Abo abo abo, Hällefors?! Jag har spenderat sexton jular där och flertalet sommrar. Mormor och morfar bodde där när dom levde och vi har fortfarande kvar stugan vid sjön Lunsfjärden 2 mil därifrån. Ska vi ses? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Abo abo abo, Hällefors?! Jag har spenderat sexton jular där och flertalet sommrar. Mormor och morfar bodde där när dom levde och vi har fortfarande kvar stugan vid sjön Lunsfjärden 2 mil därifrån. Ska vi ses? Fast nu bor jag 50 mil norr om Hällefors. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts