eXotic Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Det har jag försökt med Lajnux, men jag vågar inte ringa honom. Vet inte varför :/ Sedan var det överraskande att jag kom med på din lista. Hade faktiskt inte förväntat mig det Hehe, jag har SMS:at med Ante. Eller har jag det? Nåväl, pjo. Du verkar. Mjuk och gosig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 (redigerad) lång quote Avskrämdes mest av din kompis... Trodde ni var tighta childhood homies och att han skulle våldta oss eller något... Men till slut fick vi ju tummen ur röven! Bättre sent än aldrig... Redigerad 3 december, 2007 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Hehe, jag har SMS:at med Ante. Haha, jag skulle precis ta upp det. Och så har jag brevväxlat med Tweak. Och fått brev av Elizaar. (Har sparat båda breven. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 (redigerad) Jag hade en "vill träffa"-lista i första posten jag skrev. Men tog bort det då det kändes som ett försök till längre "har träffat"-lista. Nåväl, here goes: Lajnux Eudoros Kicken Kebab Tweak P-C Nu när L_Voll och Tackle är i närheten så skulle det väl inte vara helt fel att stöta ihop med någon av dem. Ring när nästa fest är. SlewME Umberto, finnar ftw! Asch asch, någon mer finns det väl. Jag kan passa på att slänga in xpens i min "har träffat"-lista med. Säg hur du ser ut, så ska jag spana extra noga när jag är på stan. Tänkte ta med kikare till 50 cent på torsdag och spana efter Kebab. Redigerad 3 december, 2007 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Jag har skickat SMS med Lajnux och med Boomer. Och har även något missat samtal från Lajnux, som dock skall ringas upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Säg hur du ser ut, så ska jag spana extra noga när jag är på stan. Tänkte ta med kikare till 50 cent på torsdag och spana efter Kebab. Jag ska sitta, ska du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 (redigerad) Jag ska sitta, ska du? Näe, jag ska stå. Så om du ser nån idiot med kikare där nere, som står och kollar åt olika håll så är det jag. Edit: Nu skoja jag. Ifall det verkligen är en idiot med kikare där nere, som står och kollar åt olika håll så är det inte jag. Redigerad 3 december, 2007 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 (redigerad) - Redigerad 21 februari, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Säg hur du ser ut, så ska jag spana extra noga när jag är på stan. Haha, hum. Jag tror inte på det jag gör riktigt. Men så många har redan sett mig nu, så det spelar väl ingen roll! http://img270.imageshack.us/img270/9393/hahahahwn3.jpg Jag har skickat SMS med Lajnux. Det har jag med nu när du säger det, eller jag skickade ett sms som jag inte fick svar på. Näe, jag ska stå. Så om du ser nån idiot med kikare där nere, som står och kollar åt olika håll så är det jag. Edit: Nu skoja jag. Ifall det verkligen är en idiot med kikare där nere, som står och kollar åt olika håll så är det inte jag. Hahahahaha! Jag utökar min "vill träffa"-lista. CORLEONE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Luleåkalaset ffs. Berätta! Vad hände? Hur var det? Vad gjorde jag? Vad gjorde du? -------- Jag vill träffa: The Dude Jag vill suga av: Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Den som jag allra mest vill se bild på är eXotic ( ). Min sk "fantasi" om hur du ser ut säger mig att du är väldigt lik kebab, fast utan muskler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Den som jag allra mest vill se bild på är eXotic ( ). Min sk "fantasi" om hur du ser ut säger mig att du är väldigt lik kebab, fast utan muskler. Klicka lite på bilden då, så ska du få se att dina tankar inte alls stämmer. "Fast utan muskler" Den visste var den tog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Den som jag allra mest vill se bild på är eXotic ( ). Min sk "fantasi" om hur du ser ut säger mig att du är väldigt lik kebab, fast utan muskler. HAHA Vi är inte direkt lika kan jag inte påstå. Och jag tycker inte att jag ser så mycket starkare ut än han. "Fast utan muskler" Den visste var den tog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 (redigerad) Jag har träffat: Siana Stora_Tomtefar Ebeeto Sen är det väl lite krimskrams. Tror att jag har stulit cigg från P-C. Han blev inte arg. Redigerad 3 december, 2007 av Zack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Klicka lite på bilden då, så ska du få se att dina tankar inte alls stämmer. "Fast utan muskler" Den visste var den tog. -- Jag hade nästan rätt. Du ser ju ut som Kebab, eller, nee, joo, lite Äsch, du har säkert finfina muskler, men kan inte tro att du slår kebapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Jag har inga fina muskler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Jag vill gå på konsert med R2D2. Jag vill shoppa skivor med Kiedis. Jag vill gymma med Kebab. Jag vill... ta en fika med Tweak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Jag vill gå på konsert med R2D2. Jag vill shoppa skivor med Kiedis. Jag vill gymma med Kebab. Jag vill... ta en fika med Tweak. Jag vet inte hur jag ska ta det där Vi kan åka på cykelsemester på Gotland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Jag får svara precis som i den förra tråden. Har fortfarande bara träffat (och träffar fortfarande) Arvid, klasskamrat under större delen av grundskolan. Han har förresten bara dagar kvar i lumpen nu, men om han tänker bli aktiv igen lämnar jag åt honom att svara på. Och sen vet jag att Arvid sett BigBear eftersom de gick på samma gymnasium! ^^ Jag får nog finna mig i att aldrig träffa så många här irl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Jag vet inte hur jag ska ta det där Vi kan åka på cykelsemester på Gotland. Jag vill följa med! Jag vet vart det finns en sjukt god Pizzeria på Gotland, ni kan släppa av mig där. Jag får svara precis som i den förra tråden. Har fortfarande bara träffat (och träffar fortfarande) Arvid, klasskamrat under större delen av grundskolan. Han har förresten bara dagar kvar i lumpen nu, men om han tänker bli aktiv igen lämnar jag åt honom att svara på. Och sen vet jag att Arvid sett BigBear eftersom de gick på samma gymnasium! ^^ Jag får nog finna mig i att aldrig träffa så många här irl. Kanske inte riktigt hör till tråden men jag har alltid sett dig som en fyrvakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts