Tweak Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 (redigerad) Frågan är även, vilka forumiter vill ni träffa? Jag vill träffa P-C, Okka, Stellhell, Umberto, Kicken, Marky och Tweak. Säkert en massa fler, men de där är de första som kom upp i skallen när jag tänkte på frågan. Varför mig? Känner mig hedrad. Redigerad 2 december, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Marky har jag träffat på ett par gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Varför mig? Känner mig hedrad. För du är en sån där intressant prick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Har träffat Jacker, Mr. Dumbom och Jens (tror han heter nåt sånt här på forumet med. ). Trevliga alla tre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
päronpung Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 MyStiC och Saleen, eftersom vi går i samma klass Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 (redigerad) Du går ju på samma skola som den där psykopaten med.. Jo, just det. Tobias Nilsson, vad heter han på forumet?! Vill träffa: AngryAxel. Kicken. Stammper. P-C. Qouad. Plus massa andra. Vi kan anordna en mega-GTAsajten-träff. Nämen! Redigerad 2 december, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 (redigerad) Jag TROR jag såg P-C, i somras, vid Globen, vågade inte gå fram och fråga + att jag var sen till jobbet, han kom ut från pressbyrån med någon kompis, tror han hade kavaj på sig. Jag gick stressad i snabb fart med keps, munkjacka, slappa jeans, orakad och hörlurar i öronen, såg ut som en riktig slacker. Sen vill jag träffa en del av er, kommer inte på alla just nu, men har ni vägarna förbi globenhotel kanske innan en konsert eller match av något slag och känner för att träffa mig så finns jag där på hotelet, kanske bjuder på en matbit också. Redigerad 3 december, 2007 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Förstår ni skillnaden? Mja, kanske, men det finns en risk att jag missförstår dig. Utveckla gärna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Jag TROR jag såg P-C, i somras, vid Globen, vågade inte gå fram och fråga + att jag var sen till jobbet, han kom ut från pressbyrån med någon kompis, tror han hade kavaj på sig. Jag gick stressad i snabb fart med keps, munkjacka, slappa jeans, orakad och hörlurar i öronen, såg ut som en riktig slacker. Mycket möjligt att det var jag. Jag är ofta vid globen/skärmarbrink. Kommer inte ihåg dig, dock. Umberto: Vad jag menar är att jag inte skulle få ut någonting av en konversation med er. Det skulle bli prat om vädret och ni skulle anstränga er så för att uppehålla eran fasad ni byggt upp på nätet så att det skulle bli så krystat och pinsamt. Näh, sånt vill jag inte ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Kicken, Kicken. --- Vill träffa: RavenE Mordos Saleen Qouad Lajnux Umberto Möjligtvis Tweak Kebab eXotic Har säkert glömt någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Jag vill träffa Lajnux och P-C. eXotic också. Och Kebab. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Träffat: eXotic Henkibojj Saleen päronpung Wahlis --------------------------------------------- Vill träffa: Marky okka Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Har träffat Tweak, hade spanska med han Vinnie och jag gick i samma klass i hela högstadiet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Bara LMG, såvitt jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 --- Vill träffa: RavenE Mordos Saleen Qouad Lajnux Umberto Möjligtvis Tweak Kebab eXotic Har säkert glömt någon. Det måste hända någon gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 (redigerad) Skulle vilja träffa Weener, Curly, skribb, Tweak, Kebab, och kanske några fler jag inte har på tungan just nu. Redigerad 3 december, 2007 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 (redigerad) Har träffat: Diarrehampus (nästan iallafall) Vill träffa: Eudoros Redigerad 3 december, 2007 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Jag såg en skitfull the-copy på MacDonalds en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Har träffat: Ma_Cipriani (Själsfränd) Qouad Merkky VickeX Vill träffa: Qouad igen Merkky igen Kebab Tweak Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Mika Hultenius NiXoR Jocken (Kille som var aktiv 03-04~. Hade en gummianka som avatar. Har för mig att hans namn började på Z.) P-C thotim Mr.Dumbom Panimala R2D2 Siana Sikorka Lajnux IceCandy xstreem JSHC Jacker donkeey Diezel Zack the-copy Yoosho Henkibojj FoxtroT RavenE Glömt och tömt. Skrik till om jag missat nån. Ang. Vilka jag vill träffa så säker jag bara att det inte kan vara hälsosamt att träffa mig. Fråga bara hela gänget DHW07. Stalka mig i en halvtimme, för att sedan stå ett par meter bort och kasta chokladpuffar på mig tills dom får min uppärksamhet. Kan bara anta, av den fina MSN-konven jag hade blivigt inbjuden till att ni hade suttit hur länge som helst för att äns våga gå och träffa varandra. Pewpew, Jag fixar fram JSHC och donkeey på 2 röda sekunder, drar ner hela gänget till Siana som inte är där. Pga. DHW07-gruppen hade stalkat mig i 30 min utan att säga nått så hade jag inte tid att stanna, då jag skulle swata. Så, vill ni träffa mig.. Talk up, wtf?! Jag blir som jag umgås kan man säga. (Till. DHW07-gruppen) Ni såg killen som var med ett tag där.. Vit t-shirt, ruffsigt hår. Det var en person jag aldrig hade träffat innan, inte äns vetat om innan DHW började. Vi började lama oss lite i DC hubben, och han drog med mig ut på raid för att leta upp mer folk. Det var också med honom jag lirade SWAT. Hade inte några som helst problem att tjöta om vad som helst med honom. Så, om ni står 7 pers och kollar skrajset på mig, och det är en person som vågar klämma fram en halvklar mening efter 5 min med typ.. "Du.. Kort.. Komma.. Snälla.." så kan jag meddela att jag inte blir så pratglad själv. Kudos till JSHC och Donkeey som tog mig för den jag är, inte för en Admin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts