kobbe Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 min lista inehåller bara en och där är kvaddadpadda. Inte mycket att tillägga. ni kan gärna komma och häla på.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 (redigerad) Har träffat: * Merkky * Antepanteboy * VickeX * Ma_cipriani ah, sen har jag sett Grim (back på liseberg en gång ...sen ska väl jag och eliizar försöka mysa lite i sommar Du går ju på samma skola som den där psykopaten med.. Kebab (stalkade honom) (:!!! Edit: Jag har inte träffat någon. (:!!! Redigerad 2 december, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Jag har inte träffat nån fast jag har en kille i min skola som ser ut precis som xstreem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Jag har inte träffat nån fast jag har en kille i min skola som ser ut precis som xstreem. Då har du ju typ träffat xstreem Jag har sett Lajnux, The Dude, Matteus ( endast en gång ändå att vi går på samma skola) och KalleR. KalleR typ hela tiden, såg han en gång i veckan i slutet av sommaren. Är du alltid vid Maxims Kalle? Irl-vän med Vinnie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 CurunirofValinor och jag har träffats några gånger. Suttit och talat en gång. I övrigt: ingen. INGEN. Ni får ju gärna om ni vill liksom men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 CurunirofValinor och jag har träffats några gånger. Suttit och talat en gång. I övrigt: ingen. INGEN. Ni får ju gärna om ni vill liksom men. Suttit om vad? Att ni är medlemmar på samma forum eller vanliga saker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 eXotic Henkibojj MyStiC päronpung Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Då har du ju typ träffat xstreem ;) Jag har sett Lajnux, The Dude, Matteus ( endast en gång ändå att vi går på samma skola) och KalleR. KalleR typ hela tiden, såg han en gång i veckan i slutet av sommaren. Är du alltid vid Maxims Kalle? Irl-vän med Vinnie. SAvenom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Suttit om vad? Att ni är medlemmar på samma forum eller vanliga saker? Vanliga saker. Chillat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Vanliga saker. Chillat. Var han trevlig? visste ni att båda var medlemmar här? Nämnde ni det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Var han trevlig? visste ni att båda var medlemmar här? Nämnde ni det? Jodå, jodå, det var därför vi satte oss och talade. Går på samma skola now-a-days. Han var ung och fin, satt där och läste Fear and Loathing i sin Fear and Loathing-t-shirt. Jag slog mig ner bredvid honom och sade: "hejhej!" typ, och han sade typ: "hej Oskar!". Vi talade om dittan och dattan, kommer inte ihåg vad riktigt. Han kommenterade att jag hade snygga skor. Jag sade väl tack. Vi talade lite till, till slut var jag tvungen att gå och äta i matsalen. Vi sade hejsvejs och att det var trevligt att råkas, och jag gick och åt. Sen dess har vi bara hälsat när vi setts. Han var trevlig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Jacker (på en Spice Girls-konsert) Nej, det var Aaron Carter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Godfather: när har du träffat mig?!? Ofta eller?!?!?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Justja, ni hade väl någon hångelfest när du åkte upp till Övik för att träffa din flickvän? Vars finns bilderna därifrån?! Ni postade dom i en tråd nånstans, men kommer inte ihåg i vilken Jo, hångel (L) Fast det var mest Matte och hans tjej som hånglade. Vi tog faktiskt ingen gruppbild. Tror bara det finns en bild där man ser två pers på bilden, och det är Merkky och Matte, och även Mattes tjej. http://andreas1992.bilddagboken.se/p/blogs...1&currimg=0 Bild #4 är en bild på mig. Och jag... Jag vill döda den bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Heemska bilder på mig. Har träffat: Qouad VickeX Och antepanteboy Dels skulle jag vilja träffa AngryAxel, för att han är min sockertopp och för att jag hoppas att Islandsresan blir av så vi kan geeka med kamerorna som fan och supa bort våra minnen tillsammans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Frågan är även, vilka forumiter vill ni träffa? Jag vill träffa P-C, Okka, Stellhell, Umberto, Kicken, Marky och Tweak. Säkert en massa fler, men de där är de första som kom upp i skallen när jag tänkte på frågan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Godfather: när har du träffat mig?!? Ofta eller?!?!?!?! Luleåkalaset ffs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Syftade snarare på att Umbertos post var ett ganska löjligt försök till att vara fyndig. Fyndig och fyndig... Att vara fyndig var väl inte direkt mitt primära mål. Nåväl, nu är det hursomhelst slut på patetiska skämtförsök för min del. End of discussion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 (redigerad) Träffat: Mordos. (Skolan) StellHell. (DreamHack) IceCandy. (DreamHack) Sikora. (DreamHack) xtreem. (DreamHack) (Ångrar nu att jag inte smakade av Nesquicken. ) Sir.Per. (DreamHack) Siana. (DreamHack) JSHC. (DreamHack) donkeey(?). (DreamHack) Vill träffa: AngryAxel. Kicken. Stammper. P-C. Qouad. Plus massa andra. Vi kan anordna en mega-GTAsajten-träff. Redigerad 2 december, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Alla träffar P-C en gång. Jag vill träffa okka, inte så många fler står på min önskelista. Eller jo, alltså det vore roligt att t ex. se Umberto eller Mordos men jag vill inte prata eller umgås med dom. Förstår ni skillnaden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts