xstreem Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 (redigerad) Frenzy (barndomskompis) Sikorka (Dreamhack) IceCandy (Dreamhack) sir.Per (Dreamhack) Lajnux (Dreamhack) P-C (Dreamhack) Siana (Dreamhack) Jacker (Dreamhack) RavenE (Dreamhack) StellHell (Dreamhack) R2D2 (Dreamhack) JSHC (Dreamhack) Donkeey (Dreamhack) Tror det var alla... Correct me if I'm wrong. Redigerad 2 december, 2007 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Ingen! Vill inte träffa er Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 RavenE. 50kr timmen om ni vill träffa mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Ingen! Men det gör inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Well, Harband har jag gått i skolan med i 8 år. Men han bor i kga och är inaktiv här. Annars? Ingen, kanske någon som jag skymtat förbi, men inget jag minns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Brukar se elizar ibland på stan och på hans arbetsplats har jag sett han ibland Annars ingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Inte träffat någon, men kan tänka mig att jag i alla fall sett någon av alftaborna som finns här. Dessutom var jag tydligen på samma fest som L_Voll igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Har träffat: * Merkky * Antepanteboy * VickeX * Ma_cipriani ah, sen har jag sett Grim (back på liseberg en gång ...sen ska väl jag och eliizar försöka mysa lite i sommar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Har träffat: * Merkky * Antepanteboy * VickeX * Ma_cipriani ah, sen har jag sett Grim (back på liseberg en gång ...sen ska väl jag och eliizar försöka mysa lite i sommar Justja, ni hade väl någon hångelfest när du åkte upp till Övik för att träffa din flickvän? Vars finns bilderna därifrån?! Ni postade dom i en tråd nånstans, men kommer inte ihåg i vilken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 (redigerad) Redigerad 20 mars, 2009 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Oj, well, here goes: Kebab (stalkade honom) Tweak (blev stalkad av honom) The_Dude (Berlinmuren -89) kicken (på flyget till Boston) Godfather (på en rättegång om en vårdnadstvist) Mordos (Mental Health-mässan i Southampton -03) P-C (inspelningen av Emil och griseknoen, vi hade statistroller) eXotic (på en demonstration mot yttrandefriheten) skribb (vi sjöng i samma gospelkör 91-95) R2D2 (stal en gräsklippare av honom) Eudoros (sålde en gräsklippare till honom) Merkky (i samband med en älgjakt, han sköt mig i lårbenshalsen den jäveln) Vice (på Woodstock, fan vad Vice var wasted) Jacker (på en Spice Girls-konsert) Pico (på Ingmar Bergmans begravning) Lajnux (sommarjobb på Hasses Bil&Porr i Eslöv) Tror det var alla.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Justja, hur kunde jag glömma Umberto? Fan förlåt mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 (redigerad) Hahahahah! Dagens! Där fick du allt till det (:!!! Redigerad 2 december, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 (redigerad) Jag har träffat Sikorka, Spajdermän och IceCandy. Jag har säkerligen även skymtat Tackleberry utan att veta om det. Redigerad 2 december, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Hahahahah! Dagens! Där fick du allt till det (:!!! Ja, det var roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Ja, det var roligt. Vadårå? Folk har olika humor. Det du skrattar åt behöver inte jag skratta åt och omvänt...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Vadårå? Folk har olika humor. Det du skrattar åt behöver inte jag skratta åt och omvänt...? Syftade snarare på att Umbertos post var ett ganska löjligt försök till att vara fyndig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Oj, well, here goes: Kebab (stalkade honom) Tweak (blev stalkad av honom) The_Dude (Berlinmuren -89) kicken (på flyget till Boston) Godfather (på en rättegång om en vårdnadstvist) Mordos (Mental Health-mässan i Southampton -03) P-C (inspelningen av Emil och griseknoen, vi hade statistroller) eXotic (på en demonstration mot yttrandefriheten) skribb (vi sjöng i samma gospelkör 91-95) R2D2 (stal en gräsklippare av honom) Eudoros (sålde en gräsklippare till honom) Merkky (i samband med en älgjakt, han sköt mig i lårbenshalsen den jäveln) Vice (på Woodstock, fan vad Vice var wasted) Jacker (på en Spice Girls-konsert) Pico (på Ingmar Bergmans begravning) Lajnux (sommarjobb på Hasses Bil&Porr i Eslöv) Tror det var alla.. Jag skrattade rakt ut, skit i P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Syftade snarare på att Umbertos post var ett ganska löjligt försök till att vara fyndig. Jag tyckte minsann det var lite lustigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Jag skrattade rakt ut, skit i P-C Vadårå? Folk har olika humor. Det du skrattar åt behöver inte jag skratta åt och omvänt...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts