Siana Skrivet 18 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2011 Jädrans, vilka listor! Jag har inte träffat många alls. IceCandy Weener Tweak Tweaks vän som jag inte minns forumnamnet på (förlåt) Och jag är hundra procent säker på att det var en forumit jag träffade förra helgen. Stod med två vänner och tog ut pengar när två personer som känner en av mina vänner går fram till denne och hälsar. En av de där personerna känner igen mig och när min vän presenterar oss säger forumiten "jaha, Felix. Felshoe?". Vill veta vem det var. Kanske inte direkt "träffats", men glöm inte att vi såg varandra på en buss! Siana (DH 07, vi satt och löste korsord tillsammans! ) Jag minns det. Snubben som gav oss korsordet varnade oss för att det var jättesvårt. Vi gjorde oss redo att Googla men behövde inte använda datorn som hjälp alls, för det var skitlätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 19 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2011 Kanske inte direkt "träffats", men glöm inte att vi såg varandra på en buss! Och glöm inte att du såg mig i kön till Sticky någon gång, för ett par år sedan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts