Hew Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 Hoppas och tror även att jag kommer att träffa både Hew och Myrcht inom sisådär två månader. Vad händer om två månader? Har själv bara träffat folk som jag kände innan de reggade sig på forumet, t.ex Everest och Myrcht. Sen har jag man ju även sett The Dude smyga omkring på campus och åka rulltrappa upp från t-banan ett par gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2009 Vad händer om två månader? Har själv bara träffat folk som jag kände innan de reggade sig på forumet, t.ex Everest och Myrcht. Sen har jag man ju även sett The Dude smyga omkring på campus och åka rulltrappa upp från t-banan ett par gånger. Jag vet inte, jag skrev inom två månader och ja, planer om vad man kan göra har ju alltid funnits, så jag är hoppfull Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 (redigerad) The Dude har varit nära. THA LIST i kronologisk ordning P-CMisterwhoopeeAngryAxel Redigerad 25 januari, 2009 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 The Dude har varit nära. THA LIST P-CAngryAxel Whoop-Whop då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 Whoop-Whop då? Kiss i hjärnan, vet inte hur många gånger vi har träffats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 The Dude har varit nära. THA LIST i kronologisk ordning P-C Misterwhoopee AngryAxel nära mig också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 (redigerad) Skriver en liten lista, men jag har säkert glömt av flera! Stora_tomtefar Ebeeto Zack Tija StellHell P-C Jacker R2D2 IceCandy Rushifell Sikorka MyStiC RavenE SAvenom JSHC xstreem hyfer (lol) Saleen päronpung? Mr. Dumbom Linkez Lajnux Henkibojj Darkfejs thotim Donkeey Yooshoo FoxtroT? the-copy? DrStupid Mr.White? Ett frågetecken betyder att jag inte är helt säker på om jag har sett/träffat dem (på DreamHack i all fallen). (lol) betyder att det är en klasskamrat som jag desperat försökte göra till forumit... Kommer inte på några fler..! Redigerad 25 januari, 2009 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 16 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2011 Fick lust att göra en ny lista, så jag bumpar en 2 år gammal tråd. Sikorka Eudoros Siana Xennah Troxie Gizmo R2D2 P-C Xstreem Saleen Mystic Päronpung Stellhell JSHC sir.per SAvenom Lajnux Jacker Felshoe Henkibojj Yooshoo Thotim Rushifell Panimala GTAjägaren RavenE Kattälskaren Okka Stora_tomtefar Darkfejs Några jag tror att jag träffat, men inte minns säkert: Doonkey Spajdermän Har med stor sannorlikhet glömt någon. Härlig listtråd förövrigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2011 Härlig listtråd förövrigt! Mjo. *flyttar den till loungen* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2011 Siana R2D2 StellHell Jacker Spokplumpen HemuleN Wallemart Pottzork DrStupid Henkijboy Donkeey JCHC Sikorka IceCandy Mr. White Linkez FoxtroT Zack the-copy Fredrico thotim YooSho AngryAxel xtreem Henkijboy Lajnux Diezl The Dude KalleR mr_tobbe Kicken Sen har jag för mig att jag har träffat Tweak på någon festival. Minns inte vilken men minns att han var lång. Eller så var jag kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 16 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2011 - Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 17 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2011 Jädrans, vilka listor! Jag har inte träffat många alls. IceCandy Weener Tweak Tweaks vän som jag inte minns forumnamnet på (förlåt) Och jag är hundra procent säker på att det var en forumit jag träffade förra helgen. Stod med två vänner och tog ut pengar när två personer som känner en av mina vänner går fram till denne och hälsar. En av de där personerna känner igen mig och när min vän presenterar oss säger forumiten "jaha, Felix. Felshoe?". Vill veta vem det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2011 (redigerad) Uppdateringar: Kebab, typ fem gånger Hultenius, typ fem gånger Gammalt: eXotic (PSP-hacking & GTA VCS-spelande) MyStiC (PSP-hacking & GTA VCS-spelande) Saleen (PSP-hacking & bredvidsittande) StellHell (DH 07, om än för en minut bara innan det var dags att dra. Såg hans pixelart dock, meatspin blev fin.) Jacker (DH 07) Siana (DH 07, vi satt och löste korsord tillsammans! ) IceCandy (DH 07) R2D2 (ett "hej" på DH 07) P-C (DH 07) Lajnux (DH 07) Sikorka (DH 07) ...sen har Tackleberry och Plaisir(?) sett mig men jag inte sett dem. Redigerad 17 juli, 2011 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2011 Haha jag är fortfarande Mr X för alla här. =D Gizmo var väääldigt nära en gång om jag minns rätt. men jag slank undan... ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2011 Jag träffade Djingis idag! Det ni! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 17 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2011 (redigerad) Jag träffade Kicken idag! Det ni! Redigerad 17 juli, 2011 av Djingis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2011 (redigerad) Gammalt: eXotic (PSP-hacking & GTA VCS-spelande) Vi har ju träffats fler gånger än det där, jag har ju till och med varit hemma hos dig. Edit: Jaha, jag läste tråden från början en gång och ser nu var det kommer ifrån. Redigerad 17 juli, 2011 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2011 Vi har ju träffats fler gånger än det där, jag har ju till och med varit hemma hos dig. Edit: Jaha, jag läste tråden från början en gång och ser nu var det kommer ifrån. Jag tänkte säga att "nähä, det har du inte alls det", och sedan be om ursäkt för att du fick stanna på hörnet pga mina föräldrar som inte skulle gilla det här med "internetfrämlingar", men sen kom jag på att du ju visst varit här i Linkan Du kan fortfarande få tillbaka Unreal Tournament 3 när du vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 18 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2011 Haha jag är fortfarande Mr X för alla här. =D Du är inte ensam broder =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 18 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2011 Jag såg Gof, och drämde till honom på axeln, för snart ett år sedan. Han såg inte så nöjd ut och försökte vifta bort mig. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts