Plaisir Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 (redigerad) Jag tror det är större chans att det blir av i år. Vi är, som sagt var, fler som har körkort och jag tror att förra årets planeringar gav oss en bra grund. Bara vi har någon driftig "ledare" och lyckas spika datum hyfsat tidigt så kan det nog komma att bli av! Jag skulle jättegärna träffa allihop. Tycker vi borde planera lite redan nu, eller ja det kanske är lite tidigt, men om nån månad eller två så att man kan spika ett fint datum då så många som möjligt kan och en plats dit alla kan ta sig. Så sätt igång o peppa inför en sommarträff allihopa Föresten det är ingen som har hus att träffas i med övernattningsmöjligheter? Redigerad 21 januari, 2009 av Plaisir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 Två bilar kan nog avgå ifrån Östersund med omnejd om så behövs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 Två bilar kan nog avgå ifrån Östersund med omnejd om så behövs. Vem är den andre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 (redigerad) Vem är den andre? Tobbzone kör snart upp, så förhoppningsvis har han körkort snart. Inte jättekänd forumit, men ändå en forumit. Redigerad 21 januari, 2009 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 Vi kan nog bara hoppas med tanke på vad som hände med förra årets planer, men om det verkligen hände någonting så skulle det bli hur roligt som helst. Jag har skaffat bil och körkortet är på gång, träffas i sommar? (vi två) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 Jag har skaffat bil och körkortet är på gång, träffas i sommar? (vi två) Offtopic: Langa upp bild på bilen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 Offtopic: Langa upp bild på bilen! Efter helgen. Ska åka iväg imorgon (tidigt) och kommer hem på söndag. (Du har PM though) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 Jag har skaffat bil och körkortet är på gång, träffas i sommar? (vi två) Vi snackade om det på msn eller rättare sagt steam igår natt, så vi vet båda vad vi lovade ** För att inte gå offtopic kan jag faktiskt fylla ut min lista över forumiter jag träffat då jag inte gjort det sedan jag för första gången träffade en forumit i Lajnux. Lajnux P-C AngryAxel R2D2 Xersize (ej pratat/träffat, men ser honom väldigt ofta) Tossie (om en vecka) Hoppas och tror även att jag kommer att träffa både Hew och Myrcht inom sisådär två månader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 (redigerad) jag har träffat : Redigerad 22 januari, 2009 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 jag har träffat : Tufft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 Tufft. ja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 ja? Du, jag, billigt motellrum klockan 23? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 Du, jag, billigt motellrum klockan 23? it's a date! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 jag har träffat : Riktig meritlista det där, men den slår inte min. Jag har träffat följande personer från forumet : Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 Riktig meritlista det där, men den slår inte min. Jag har träffat följande personer från forumet : fan va cool du va då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 Riktig meritlista det där, men den slår inte min. Jag har träffat följande personer från forumet : Du har ju många chanser att träffa mig på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 Jag har inte träffat någon! Det kanske beror på att nästan ingen här på forumet är i min ålder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 Jag har träffat AngryAxel, han såg inte så arg ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 Jag har träffat AngryAxel, han såg inte så arg ut. Sch, du sabbar min image! (och du såg inte så emo ut) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 Sch, du sabbar min image! (och du såg inte så emo ut) Oj, förlåt.. jag menar att jag har träffat AngryAxel och han gav mig en käftsmäll och en cheeseburger från Mcdonald. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts