AngryAxel Skrivet 7 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 Fan, snart är det fan dags att någon träffar mig. Jag har varit medlem i över 6 år och ingen har träffat mig.. Ni vet var jag finns, i Oslo ! Aight, hur länge tänker du stanna där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 7 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 Aight, hur länge tänker du stanna där? Typ 8-12 månader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 7 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 Fan, snart är det fan dags att någon träffar mig. Jag har varit medlem i över 6 år och ingen har träffat mig.. Ni vet var jag finns, i Oslo ! Mycket möjligt, vad jobbar du på för restaurang? jag och några arbetskollegor ska åka till Oslo snart och hälsa på en gammal kollega, han jobbar som kock på en restaurang på Aker Brygge, ingen omöjlighet som sagt att man svänger förbi dig då, om man ändå är i svängarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 7 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 Mycket möjligt, vad jobbar du på för restaurang? jag och några arbetskollegor ska åka till Oslo snart och hälsa på en gammal kollega, han jobbar som kock på en restaurang på Aker Brygge, ingen omöjlighet som sagt att man svänger förbi dig då, om man ändå är i svängarna. Tyvärr ligger Aker Brygge långt ifrån där jag jobbar. Jag jobbar uppe på Holmenkollen, fast tar man t-banan från Grönland/Järnbanetorger/Stortingen eller Majorstuen (järnbanetorget är närmast från Aker Brygge, typ 200 meter tror jag) så går det en t-banelinje direkt upp till Holmenkollen.. Inga byten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 Jag har sett dig iaf. ^^ Bad ju t.o.m. Camilla lämna ett fint meddelande på eran tavla. Och nog fan såg man meddelandet. Men det blev inte direkt så mycket mer med det, du får fan säga till nästa gång du har tid ffs så synes vi nånstans, kanske ta en romantiskt middag på McDonalds? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 Och nog fan såg man meddelandet. Men det blev inte direkt så mycket mer med det, du får fan säga till nästa gång du har tid ffs så synes vi nånstans, kanske ta en romantiskt middag på McDonalds? Självklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 Fan, snart är det fan dags att någon träffar mig. Jag har varit medlem i över 6 år och ingen har träffat mig.. Ni vet var jag finns, i Oslo ! Oi! Den där ölen vi snackade om. Jag kan dra upp till syrran typ när jag vill, jobbar du centralt skulle vi kunna ta en afterwork öl och snacka skit. T: Kan lägga till Rushifell på min lista.. Tror inte det var någon mer ny detta DH. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 7 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 Oi! Den där ölen vi snackade om. Jag kan dra upp till syrran typ när jag vill, jobbar du centralt skulle vi kunna ta en afterwork öl och snacka skit. T: Kan lägga till Rushifell på min lista.. Tror inte det var någon mer ny detta DH. Den där ölen har jag drömt ljuva drömmar om. Jag har alltid undrat när det skulle bli av, och nu ser jag ljuset i tunneln. Kom upp när du vill. Jag har 25 min med tbanan till centrum ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 Den där ölen har jag drömt ljuva drömmar om. Jag har alltid undrat när det skulle bli av, och nu ser jag ljuset i tunneln. Kom upp när du vill. Jag har 25 min med tbanan till centrum ! Syrran bor på Sorgenfrigata, en tvärgata till bogstadveien. Finns massa najs krogar på den gatan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 7 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 Syrran bor på Sorgenfrigata, en tvärgata till bogstadveien. Finns massa najs krogar på den gatan. Låter som en plan fan. Men kom ihåg att jag är 19 och kommer då inte in på krogen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2008 Låter som en plan fan. Men kom ihåg att jag är 19 och kommer då inte in på krogen.. Mjo, men det kan jag kolla upp. Finns en liten bar som brygger eget öl ganska nära där, gott öl var det dessutom. Sen skulle vi kunna dra till biljardhallen som också ligger ganska nära där. Du borde komma in där, sen om du inte får köpa så kan det alltid ordnas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2008 Siana (DH) R2D2 (DH och konserter) StellHell (DH) Jacker (DH) Spokplumpen (Piratdemonstrationen 2006) HemuleN (Piratdemonstrationen 2006) Wallemart (Piratdemonstrationen 2006) Pottzork (Piratdemonstrationen 2006) DrStupid (DH) Henkijboy (DH) Donkeey (DH) JCHC (DH) Sikorka (DH) IceCandy (DH) Mr. White (DH) Linkez (DH) FoxtroT (DH) Zack (DH) the-copy (DH) Fredrico (homie) thotim (barndomshomie) YooSho (homie) AngryAxel (Fotomässsan 2007) xtreem (DH) Henkijboy (DH) Lajnux (DH) Diezl (DH) The Dude (Arvikafestivalen 2008) KalleR (Emmabodafestivalen 2008) mr_tobbe (hastig encounter i Stockholms tunnelbana) Kicken (AngryAxels fotoutställning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2008 Jacker har träffat: P-C thotim Mr.Dumbom Panimala R2D2 Siana Sikorka Lajnux IceCandy xstreem JSHC StellHell donkeey Diezel Zack the-copy Yoosho Henkibojj FoxtroT Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 (redigerad) Träffade en emo på Plattan idag. (roligt om man är från Stockholm) Redigerad 21 januari, 2009 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 Träffade en emo på Plattan idag. (roligt om man är från Stockholm) Vi var rätt nära att träffas när jag var hos P-C och lekte i sommras. Vi får åtgärda det nästa gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 Vi var rätt nära att träffas när jag var hos P-C och lekte i sommras. Vi får åtgärda det nästa gång. Yeah, jag vet! Somrar är bra tillfällen att träffas. Och shit vad många forumiter jag vill träffa. Jag tänker festival. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 Åh, men det är klart det blir forumträff i sommar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 Åh, men det är klart det blir forumträff i sommar. Vi kan nog bara hoppas med tanke på vad som hände med förra årets planer, men om det verkligen hände någonting så skulle det bli hur roligt som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 Vi kan nog bara hoppas med tanke på vad som hände med förra årets planer, men om det verkligen hände någonting så skulle det bli hur roligt som helst. Nu har ju många fler av alla villiga ett körkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 Jag tror det är större chans att det blir av i år. Vi är, som sagt var, fler som har körkort och jag tror att förra årets planeringar gav oss en bra grund. Bara vi har någon driftig "ledare" och lyckas spika datum hyfsat tidigt så kan det nog komma att bli av! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts