Tweak Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 (redigerad) Vem är det du hänger med som bor där inne? Det var jag som tutade på dig en bit ut i vägen någon vecka sen eller så också Kalle Hammarberg! och haha, vafan Redigerad 13 augusti, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 Kalle Hammarberg! Misstänkte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 Misstänkte det. Du har koll på honom? Vi har varit vänner sen ettan, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 Du har koll på honom? Vi har varit vänner sen ettan, Tror han och Lisa var med och hade vattenkrig när vi var små skitungar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Har träffat: Diarrehampus ERROLS_TRUMMA Pkz (Det känns som att jag har glömt någon) Vill träffa: Den som vill träffa mig ...... Eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Har träffat: Diarrehampus ERROLS_TRUMMA Pkz (Det känns som att jag har glömt någon) Tomaten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Jag har träffat: Zcruwen tomaten acolyte Svamp-Svensson Diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Wowo, nu är Jacker här hemma hos mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Wowo, nu är Jacker här hemma hos mig. Vad leker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Vad leker ni? Mamma, pappa, barn. eh.. ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Ingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Jag har inte träffat någon... Synd dock för det finns folk jag vill träffa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Mamma, pappa, barn. eh.. ja. Pappa, pappa, barn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Jag har inte träffat någon... Synd dock för det finns folk jag vill träffa Wait, what? Jag har altid trott att du och Aller90 är IRL-bundisar? Pappa, pappa, barn. eh.. ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Yukoai är RL-polare och Xemtoth såg jag senast på bussen idag. Det är väl de enda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Xemtoth såg jag senast på bussen idag. Kände du Satans närvaro, livskraften som sugs ut ur din själ och allmän obehaga? Då var det Xemtoth. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Jag kom precis på att jag och Kebab kan ha iaktagit varandra för några år sedan i Stockholm när bådas klasser var på studieresa där. Tyvärr (om man frågar mig) så blev det inte något träffande vilket var synd för att jag var hans idol på den tiden. Sen så mognade han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Jag måste ju såklart lägga till Skytten och Everest på min lista, som går i min klass på KTH. Båda är väldigt trevliga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 6 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2008 Liten bump härå. GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 6 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2008 Updäjt. Saleen päronpung wahlis IceCandy Siana Rushifell JSHC Stellhell VenoM (SAvenom) Donkeey Xstreem(tror det stavas så) DD: eXotic Henkibojj Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts