Jacker Skrivet 6 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Har flera klasskamrater från Hällefors. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Hahah! Hur lyckades du få den största fjortishoran i södra norrland att regga sig? Han sa att det fanns kuk och sprit här. Fatta hur missnöjd hon blev när hon såg att det bara fanns text och bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Jag har träffat DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2008 *BUMP* Kan stolt adda Tweak till min lista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2008 Jag har träffat Eudoros. Yay! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2008 Siana (DH) R2D2 (DH och konserter) StellHell (DH) Jacker (DH) Spokplumpen (Piratdemonstrationen 2006) HemuleN (Piratdemonstrationen 2006) Wallemart (Piratdemonstrationen 2006) Pottzork (Piratdemonstrationen 2006) DrStupid (DH) Henkijboy (DH) Donkeey (DH) JCHC (DH) Sikorka (DH) IceCandy (DH) Mr. White (DH) Linkez (DH) FoxtroT (DH) Zack (DH) the-copy (DH) Fredrico (homie) thotim (barndomshomie) YooSho (homie) AngryAxel (Fotomässsan 2007) xtreem (DH) Henkijboy (DH) Lajnux (DH) Diezl (DH) The Dude (Arvikafestivalen 2008) KalleR (Emmabodafestivalen 2008) Och sen kommer Jacker och hälsar på nästa vecka. Mys! <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2008 Och sen kommer Jacker och hälsar på nästa vecka. Mys! <3 Det är ju redan nu på fredag! Aja, höll på att glömma Linkez! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2008 Min lista har inte ändrat på sig... eXotic (PSP-hacking & GTA VCS-spelande) MyStiC (PSP-hacking & GTA VCS-spelande) Saleen (PSP-hacking & bredvidsittande ) StellHell (DH, om än för en minut bara innan det var dags att dra. Såg hans pixelart dock, meatspin blev fin.) Jacker (DH, jag sa för det mesta "Har Stellan kommit än?" pga DotA som aldrig blev av) Siana (DH, vi satt och löste korsord tillsammans! ) IceCandy (DH - "Hästpung!") R2D2 (ett "hej" på DH, det var väl inte mer. Det var väl Ärrtvå? ) P-C (DH) Lajnux (DH) Sikorka (DH) ...såvitt jag vet, men jag kanske kommer över till H nån gång i veckan och köper en gammal GTA-box av honom Han sa att han hade några kvar, vi får se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 12 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2008 (redigerad) Måste uppdatera listan. MyStiC (IRL-friend) päronpung (IRL-friend) Stellhell (DH) JSHC (DH) SAvenom (DH) Icecandy (DH) Sikorka (DH) Donkeey (DH) Henkibojj (psp-haxx) eXotic (psp-haxx) Redigerad 12 augusti, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 (redigerad) Felshoe - Hultsfred 08 AngryAxel - Hultsfred 08, Way Out West 08 Jacker - Way Out West 08 KalleR - Emmabodafestivalen 08 + massa andra gånger, senast igår, men kände inte igen honom, kom på det först efteråt Redigerad 13 augusti, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 Det är ju redan nu på fredag! Aja, höll på att glömma Linkez! Fredag? Jag ska också till Stockholm på fredag. Anyways, jag har träffat Boomer två gånger, en gång i Gävle och en gång på marknaden i Ockelbo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 (redigerad) P-C - Fotomässa 2007, div. konserter, Arvika R2D2 - Markus Krunegård på Kafé 44 Tweak - Hultsfred '08, Way out West '08 Vinnie - Hultsfred '08 The Dude - Såklart, ber om ursäkt! Arvika '08! Jacker - Nästan. Träffade Tweak på WoW som precis sprungit in i dig. Vi kollade åt ditt håll, men alas - du var borta! Redigerad 13 augusti, 2008 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 (redigerad) Verkar som jag är den enda från Örebrotrakten här, rätt skumt. Iofs var "leftbehind" från Örebro, men han är inaktiv numera... Jag bor inte långt ifrån Örebro, jag är där väldigt ofta. Redigerad 13 augusti, 2008 av vicecitylife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 P-C - Fotomässa 2007, div. konserter, Arvika R2D2 - Markus Krunegård på Kafé 44 Tweak - Hultsfred '08, Way out Wst '08 Vinnie - Hultsfred '08 Jacker - Nästan. Träffade Tweak på WoW som precis sprungit in i dig. Vi kollade åt ditt håll, men alas - du var borta! Och The Dude då? Räknas inte jag va? Förutom att ha hälsat på KalleR och sett Tweak så har jag träffat då träffat Axel och P-C på Arvika. Tyvärr väldigt kort men jag hoppas på att få träffa dem igen nu när jag flyttar till Stockholm (åker på lördag!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 KalleR - Emmabodafestivalen 08 + massa andra gånger, senast igår, men kände inte igen honom, kom på det först efteråt Vem är det du hänger med som bor där inne? Det var jag som tutade på dig en bit ut i vägen någon vecka sen eller så också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 Bleh, jag har ju inte träffat någon forumit. Forumträff, någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 Bleh, jag har ju inte träffat någon forumit. Forumträff, någon? Jag har inte heller träffat någon forumit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 Bleh, jag har ju inte träffat någon forumit. Forumträff, någon? Kom till DH? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 Vill faktiskt träffa jättemånga här, men har ju aldrig fått chansen. Verkligen synd att det inte blev en forumfest. Endast Lajnux som jag träffat flera gånger om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 P-C - Fotomässa 2007, div. konserter, Arvika R2D2 - Markus Krunegård på Kafé 44 Tweak - Hultsfred '08, Way out West '08 Vinnie - Hultsfred '08 The Dude - Såklart, ber om ursäkt! Arvika '08! Jacker - Nästan. Träffade Tweak på WoW som precis sprungit in i dig. Vi kollade åt ditt håll, men alas - du var borta! Tror jag siktade dig under ett träd en gång. Men min syster och hennes kompis höll på att släpa mig till scenen, så jag hann inte kolla efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts