Kiedis Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Rockbjörnen? nåja. Årets svenska kvinnliga artist: Robyn Årets svenska manliga artist: Lars Winnerbäck, gillar egentligen ingen av dom nominerade men han är den bästa av dom. Årets svenska grupp: The Hives Årets svenska nykomling: Salem Al Fakir, samma sak här som med "årets svenska manliga artist" Årets svenska låt: Kent - Ingenting Årets svenska album: Kent - Tillbaka till Samtiden, illa att inte Hives är med här. Årets utländska artist: Bruce Springsteen Årets utländska grupp: Foo Fighters Årets utländska låt: Rihanna - Umbrella, får ses som den bästa av dom nominerade Årets utländska album: Bruce Springsteen - Magic, i väldigt hård konkurans med Babyshambles. Årets live-akt: The Hives Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 (redigerad) Jahaja... Årets svenska kvinnliga artist: Säkert! Årets svenska manliga artist: Lars Winnerbäck - (Han är en gud om man jämför med övriga nominerade trots att jag inte gillar honom, alls...) Årets svenska grupp: The Hives Årets svenska nykomling: Salem Al Fakir - (Blablabla... Vilka har röstat fram dessa nominerade egentligen?!) Årets svenska låt: Kent - Ingenting - (Kent funkar väl...) Årets svenska album: Kent - Tillbaka till Samtiden - (Snälla, skjut mig. Jag vill inte behöva rösta på Kent. ) Årets utländska artist: Bruce Springsteen Årets utländska grupp: Foo Fighters Årets utländska låt: Mika - Grace Kelly - (Jag gillade den faktiskt. Ett tag...) Årets utländska album: Bruce Springsteen - Magic Årets live-akt: The Hives - (Kan egentligen inte uttala mig här, men men...) Redigerad 27 december, 2007 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 (redigerad) Årets svenska album: Kent - Tillbaka till Samtiden - (Snälla, skjut mig. Jag vill inte behöva rösta på Kent. ) ... Jag skjuter dig om du inte röstar på Kent.. Kicken, ge mig min pistol! Redigerad 27 december, 2007 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 ... Jag skjuter dig om du inte röstar på Kent.. Kicken, ge mig min pistol! Men... Det är ju inte det bästa svenska albumet i år... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts