kicken Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 (redigerad) Äntligen är det dags för de årliga nomineringarna för Rockbjörnen. Visserligen är jag lite för sen med denna tråd, men jag gör den ändå. Om jag minns rätt kan man nominera ända tills 7 december, dock är jag osäker. Så, vilka nominerar ni? Här kan ni klicka för att se de flesta om inte alla album som kommit ut detta år. Mina nomineringar: Årets svenska kvinnliga artist: Robyn Årets svenska manliga artist: Mange Schmidt Årets svenska grupp: Kent Årets svenska nykomling: Adam Tensta Årets svenska låt: Kent - Ingenting Årets svenska album: Kent - Tillbaka till samtiden Årets utländska artist: Avril Lavigne Årets utländska grupp: Band Of Horses Årets utländska låt: Linkin Park - Valentine's Day Årets utländska album: Avril Lavigne - The Best Damn Thing Årets live-akt: Kent Nu blev codeboxen fel, hur fixar man den? [b]Årets svenska kvinnliga artist:[/b] [b]Årets svenska manliga artist:[/b] [b]Årets svenska grupp:[/b] [b]Årets svenska nykomling:[/b] [b]Årets svenska låt:[/b] [b]Årets svenska album:[/b] [b]Årets utländska artist:[/b] [b]Årets utländska grupp:[/b] [b]Årets utländska låt:[/b] [b]Årets utländska album:[/b] [b]Årets live-akt:[/b][/codebox] Redigerad 2 december, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Fyfan, rockbjörnen vilket jävla skämt. FY FAN VAD JAG HATAR ROCKBJÖRNEN! DARIN BÄSTA MANLIGA ARTIST 2006! SRSLY! Näe, aldrig att jag ens bryr mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Årets svenska kvinnliga artist: Årets svenska manliga artist: Årets svenska grupp: Kent Årets svenska nykomling: Årets svenska låt: Kent - Ingenting Årets svenska album: Tillbaka till Samtiden Årets utländska artist: Kate Nash Årets utländska grupp: Årets utländska låt: Årets utländska album: Årets live-akt: Kent Fan, det var ju svårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Fyfan, rockbjörnen vilket jävla skämt. FY FAN VAD JAG HATAR ROCKBJÖRNEN! DARIN BÄSTA MANLIGA ARTIST 2006! SRSLY! Näe, aldrig att jag ens bryr mig. Håller delvis med. Ett jävla skämt förra året. Paris Hilton var finalist. Herregud. Och Darin. Fy skam alltså. Hur som helst hoppas jag att det blir bättre detta året. Inte massa Tokio Hotel, Ola och Darins som vinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Håller delvis med. Ett jävla skämt förra året. Paris Hilton var finalist. Herregud. Och Darin. Fy skam alltså. Hur som helst hoppas jag att det blir bättre detta året. Inte massa Tokio Hotel, Ola och Darins som vinner. Spelar roll? Om dåliga kommersionella artister vill ha värdelösa priser från ett värdelöst land så för all del, låt dom göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Låetr bli att rösta jag! Inget alls som tilltalade mig! Crashdïet's "Unattractive Revloution" saknades t.ex - trots att den enligt mig, och även en hel massa andra, lugnt är årets bästa svenska platta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Låetr bli att rösta jag! Inget alls som tilltalade mig! Crashdïet's "Unattractive Revloution" saknades t.ex - trots att den enligt mig, och även en hel massa andra, lugnt är årets bästa svenska platta! Du kan inte rösta längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Mjau. Årets svenska kvinnliga artist: - Årets svenska manliga artist:- Årets svenska grupp: Kent Årets svenska nykomling: Adam Tensta Årets svenska låt: - Årets svenska album: Kent - Tillbaka till samtiden Årets utländska artist: Rihanna Årets utländska grupp: Maximum the Hormone Årets utländska låt: Rihanna - Umberella Årets utländska album: Rihanna - Good Girl Gone Bad Årets live-akt: Nån känd artist, någonstans, 2007 -- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Årets utländska låt: Rihanna - Umberella Du måste skämta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Du måste skämta. Den låg etta längst på typ 10 år, så nej, jag skämtar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Den låg etta längst på typ 10 år, så nej, jag skämtar inte. Ella-ella-ella-ella-ella-eh-eh-eh-eh-eh-ella-ella-ella-ella-eh-eh-eh-eh-eh-ella-ella-ella-ella-eh-eh-eh-eh-eh-ella-ella-ella-ella-eh-eh-eh-eh-eh-... Rockbjörnen my ass. Popnallen kanske är ett bättre namn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Ella-ella-ella-ella-ella-eh-eh-eh-eh-eh-ella-ella-ella-ella-eh-eh-eh-eh-eh-ella-ella-ella-ella-eh-eh-eh-eh-eh-ella-ella-ella-ella-eh-eh-eh-eh-eh-... Rockbjörnen my ass. Popnallen kanske är ett bättre namn.. Äääh, låten är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Äääh, låten är bra. Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Är det den här versionen du menar: http://www.youtube.com/watch?v=a4X7eFbP3u4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Är det den här versionen du menar: http://www.youtube.com/watch?v=a4X7eFbP3u4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Äääh, låten är bra. Seriöst... Du skrämmer mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Seriöst... Du skrämmer mig *Trösta* Vad är det för fel på den låten? Visst, videon är ful som en kratta, men låten är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 Petter + Rock = Sant? NEJ! Döp om den till Skitbjörnen. Sämre gala får man leta efter. Darin bästa manliga artist, nej nu går jag och dränker mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Well, trots att jag inte gillar det allt för mycket så är finalisterna klara. RÖSTA! Åh herregud. Tokio Hotel som årets grupp, utländska låt och album Mina roster: Årets svenska kvinnliga artist: Robyn Årets svenska manliga artist: Lars Winnerbäck Årets svenska grupp: Kent Årets svenska nykomling: Måns Zelmerlöw Årets svenska låt: Kent - Ingenting Årets svenska album: Kent - Tillbaka Till Samtiden Årets utländska artist: Justin Timberlake Årets utländska grupp: Linkin Park Årets utländska låt: Rihanna - Umbrella Årets utländska album: Timbaland - Shock någonting Årets live-akt: Kent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts