svamp i skogen Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 (redigerad) jag sökte innan men hittade ingen liknande tråd, men vad föredrar ni, google eller yahoo. själv föredrar jag google. vet förresten inte om pollen blev lyckad. OBS! som jag skrev innan sökte jag ju innan, men det kan ju finnas en liknande. edit: pollen blev misslyckad, tråden också. den borde till papperskorgen. Redigerad 2 december, 2007 av svamp i skogen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 if YOUTUBE MYSPACE i'll GOOGLE your YAHOO! gawgle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 (redigerad) Faktum är att tråden är onödig. Resultatet är ganska självklart och det kommer vara 98% - Google 2% - Yahoo När det dessutom inte är en poll så kommer det bli listresultat i tråden ist enl. Google Geewgle Goooggggggggle goggle google ffs google äger din mamma upp och ner. osv osv Två procent är typ Mordos och andra pungkulor som ska förstöra. Redigerad 2 december, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 (redigerad) Yahoo, HÖHÖ. Höhö. Redigerad 2 december, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Hur kan man misslycka en poll? Det GÅR inte. Helvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 (redigerad) Jo tyvärr Skribb det går. Tro mig, jag var Mr. Misslyckas med polls mannen. Men själv såg jag på det som något positivt. Det är ju nästan en konst att kunna misslyckas med varje jvla poll jag försökt skapa Redigerad 2 december, 2007 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
svamp i skogen Skrivet 2 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Faktum är att tråden är onödig. Resultatet är ganska självklart och det kommer vara 98% - Google 2% - Yahoo När det dessutom inte är en poll så kommer det bli listresultat i tråden ist enl. Google Geewgle Goooggggggggle goggle google ffs google äger din mamma upp och ner. osv osv Två procent är typ Mordos och andra pungkulor som ska förstöra. som jag skrev tidigare blev både pollen och tråden misslyckad, och sen så visste jag nästan innan att alla skulle välja google. förresten så var det mitt första försök till att göra en poll och varför min hamburgare och pizza tråd blev låst för att det var spam men om jag hade vetat hur man gjorde en poll så hade det inte blivit spam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Faktum är att tråden är onödig. Resultatet är ganska självklart och det kommer vara 98% - Google 2% - Yahoo När det dessutom inte är en poll så kommer det bli listresultat i tråden ist enl. Google Geewgle Goooggggggggle goggle google ffs google äger din mamma upp och ner. osv osv Två procent är typ Mordos och andra pungkulor som ska förstöra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Två procent är typ Mordos och andra pungkulor som ska förstöra. Du verkar inte kunna släppa taget om något. Väx upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
svamp i skogen Skrivet 4 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 det blir det bara massa onödiga diskutioner. förresten är det inget fel med att avända yahoo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Goggle .. lättast - mest fakta tbh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts