Vice. Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 ...och således, jul! Utländsk Tomte, med fru------> http://web.telia.com/~u58902622/animbilder1/joalien7.gif Så jag vill bara önska er alla en riktigt god jul! http://medlem.spray.se/Ann63/hpbimg/Xglobe009.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Tack, och god jul till dig också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 God Jul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 (redigerad) Merry fucking Christmas Nee, God Jul på er alla! Redigerad 2 december, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 (redigerad) Merry Christmas Everyone! Lite tidigt kanske men what the heck. Redigerad 2 december, 2007 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 God första advent, iallafall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Live long and prosper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Okej... Vad är meningen med den här tråden? Vad skall vi diskutera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Okej... Vad är meningen med den här tråden? Vad skall vi diskutera? Gratis posts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 För att få lite diskussionsunderlag; hur ska ni fira jul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Det här med skyltsöndag, är det något stort nu för tiden? Jag vet att min mor har berättat att när hon var yngre så slog affärerna igen en hel dag bara för att skylta om, och sedan på söndagen så gick hela stadens befolkning runt och kollade i butikfönstrena.. Så är det väl inte nu för tiden? Och god jul förresten! http://img405.imageshack.us/img405/4426/christmaskissbymonkeygoio2.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 God Jul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Det här med skyltsöndag, är det något stort nu för tiden? Jag vet att min mor har berättat att när hon var yngre så slog affärerna igen en hel dag bara för att skylta om, och sedan på söndagen så gick hela stadens befolkning runt och kollade i butikfönstrena.. Så är det väl inte nu för tiden? Så har det i alla fall varit i Arvidsjaur så länge jag kan minnas . Ska själv ut och titta lite idag innan jag drar tillbaka till Skellefteå! Rätt mysig stämning faktiskt, dock väldigt meningslöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 God jul alla snygga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 (redigerad) Usch för jul, men god jul till er som bryr sig. Om 22 dagar är det 2007 år sedan världshistoriens största lögnare föddes. Hipphipphurra. Redigerad 2 december, 2007 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Sen när blev det jul bara för att det är skyltsöndag? Jul för mig är julafton och juldagen. Sen är det slut. Aalla 23 dagar i december före julafton är för mig bara till för att bygga upp stämningen. Inte fan är det någon jul än inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Sen när blev det jul bara för att det är skyltsöndag? Jul för mig är julafton och juldagen. Sen är det slut. Aalla 23 dagar i december före julafton är för mig bara till för att bygga upp stämningen. Inte fan är det någon jul än inte. När julkalendern börjar, då är det baske mig jul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 När julkalendern börjar, då är det baske mig jul Om man är barn kanske ja. Tittar inte på nån jäkla julkalender nu inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Jag ska fira jul i de österrikiska alperna. Jag kommer sakna Karl-Bertil Jonssons Julafton så jäkla hårt. Jag lever för den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Wiii! Snart jul. Nu åker min gamla julsignatur fram igen. Orkar inte fixa någon avatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts