Quattro Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Vad var det jag sa? Den kategorin borde ha plockats bort. Nåväl, jag tycker iaf att röster på felshoe skall räknas som blankröster isf. och inte som röster på tommy killer! Eller ännu bättre: stryk hela kategorin! Nej, abolsut inte! Vi vill ju se när teoman tar hem segern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Vad var det jag sa? Den kategorin borde ha plockats bort. Nåväl, jag tycker iaf att röster på felshoe skall räknas som blankröster isf. och inte som röster på tommy killer! Eller ännu bättre: stryk hela kategorin! Okej, blank röst. Smart där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Hej där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Hej där. Hej hej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 (redigerad) Ska kanske denna tråd bumpas? Fortsätt rösta! Inte mycket kvar? Hur många dagar är det kvar egentligen? Redigerad 19 december, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 28/12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 20 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2007 28/12 Och när är sista dagen att rösta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2007 (redigerad) Och när är sista dagen att rösta? 28/12 Redigerad 20 december, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts