Umberto Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Ah, mitt fel. Hans namn försvann när jag rensade namnen. Vicie, you're doing a heck of a job. --- För att underlätta röstningen kunde du ju tillfälligt ändra din e-mail till den där röstningsmailen så kan man rösta via forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 För att underlätta röstningen kunde du ju tillfälligt ändra din e-mail till den där röstningsmailen så kan man rösta via forumet. Maila genom forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 (redigerad) Nu ska jag gnälla lite... Men ska Kebabs intervju faktiskt få finnas med bland de nominerade? Den gjordes ju i september 2006... Edit: Sådär, röstat nu. Redigerad 3 december, 2007 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Nu ska jag gnälla lite... Men ska Kebabs intervju faktiskt få finnas med bland de nominerade? Den gjordes ju i september 2006... Det har jag funderat på ända sedan jag blev nominerad, men glömde säga något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Asså jag fattar inte varför jag inte är nominerad till Årets stil. Men visst, fuckers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Asså jag fattar inte varför jag inte är nominerad till Årets stil. Men visst, fuckers. Stackare. Nu ska här mailas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Det har jag funderat på ända sedan jag blev nominerad, men glömde säga något. "Glömde"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Maila genom forumet? Ja, Profil >send an email. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Väldigt svårt att välja trevligaste då 3 av kandidaterna har varit mysiga den senaste tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 (redigerad) Nu ska jag gnälla lite... Men ska Kebabs intervju faktiskt få finnas med bland de nominerade? Den gjordes ju i september 2006... Edit: Sådär, röstat nu. Ah, tar för lång tid att kolla alla nomineringarna. Får ligga på den som nominerar. Vi får anta att hans intervju inte har blivit läst förrens det här året. Redigerad 4 december, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Asså jag fattar inte varför jag inte är nominerad till Årets stil. Men visst, fuckers. Det är du och jag mot världen. Finner inga ord.......allt är redan uppgjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Har inte varit så aktiv detta året så jag har inte en aning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Det är du och jag mot världen. Finner inga ord.......allt är redan uppgjort It's an outrage, ärligt. Nej men ärligt, årets stil, helt klart jag, vad fan tänker folk med? Jag är inte ens nominerad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Men framförallt, hur hamnade Kalan där? Jag gissar förresten på att AngryAxel tar den största segern, som årets fotograf. Eller ja, Teoman får väl ses som en favorit likaså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Men framförallt, hur hamnade Kalan där? Hahah, jaaa, är inte röda huvtröjor och blont, spretigt, kort hår ett mode som faktiskt aldrig är inne? Det är väl vad som inte ens betäcknas som Stil utan endast någonting som hänger kvar från tidigt högstadie för vissa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 "Årets mest äga medlem" ändrat på begäran. Ny kandidat är tommy killer. Ni som röstat på Felshoe får skicka ett nytt mail med namnet på vinnaren i kategorin om ni vill, annars räknas en röst på Felshoe som en röst på Tommy_killer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Srsly. Jag vill ha en mall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Srsly. Jag vill ha en mall. Denna då? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=953618 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Har inte varit särskilt aktiv på sistone, men jag trodde väl att någon skulle minnas min debatt med VenomFangX Jaja, den diskussionen kanske ledde till en skribentnominering, vad vet jag. En kaka till alla som röstar på mig i någon kategori Så snart jag fixat brandvägg till min dator ska jag våga mig ut på internet med den, och då ska det röstas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 "Årets mest äga medlem" ändrat på begäran. Ny kandidat är tommy killer. Ni som röstat på Felshoe får skicka ett nytt mail med namnet på vinnaren i kategorin om ni vill, annars räknas en röst på Felshoe som en röst på Tommy_killer. Vad var det jag sa? Den kategorin borde ha plockats bort. Nåväl, jag tycker iaf att röster på felshoe skall räknas som blankröster isf. och inte som röster på tommy killer! Eller ännu bättre: stryk hela kategorin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts