Vice. Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 *Skulle pressenterats igår. Jobabde över så jag hann inte tyvärr. Börjat idag men inte blivit klar. Komemr upp imorgon, senast måndag i den här tråden* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 *Skulle pressenterats igår. Jobabde över så jag hann inte tyvärr. Börjat idag men inte blivit klar. Komemr upp imorgon, senast måndag i den här tråden* Okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 (redigerad) Maila ert nick, som överskrift i mailet, så att jag vet vem det är ifrån! Årets hjälpsammaste forumit: SlewME R2D2 Henkibojj GTA3_freak Årets trevligaste forumit: Kicken Kebab Vice Tweak Årets Admin/Moderator: StellHell KalleR Nord Årets nykomling: KvaddadPadda Kicken Quattro MrNoNja Årets avatar: StellHell Mordos Maimstream Siana Årets signatur: Tackleberry Mordos Kebab P-C Årets tråd: Årets mest respekterade medlem: Vice StellHell Kebab R2D2 Årets mest ägda medlem: Teoman Renard Felshoe tommy_killer Årets roligaste medlem: Umberto Weener Teoman PICO! Årets stil mr_tobbe P-C KalleR kalan Årets roligaste intervju: Weener Felshoe Kebab Årets Comeback: kicken okka Siana. Teoman Årets diskussion/debatt: Ge kritik för min låt Ett jävla loj här! Årets debattör: Umberto The Dude SlewME Jacker Årets konstnär: Patrik Umberto AngryAxel Årets skribent: Umberto okka SlewME Henkibojj Årets fotograf: AngryAxel Merkky: Tackleberry P-C Årets medlem: Kebab Vice Tweak Umberto Blaque Memorial Award: Maimstream Funnylin Crice Cortez Var tvungen att ta bort "Årets citat" eftersom det blev för flummigt, för brett och för få röster på denna kategori. Skicka mail, med namnet på den som ni vill se som vinnare i respektive kategori! Mail: forumgala-07@hotmail.com Redigerad 4 december, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Voterat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 (redigerad) Vore det inte smart att ha sitt namn som titel på mailet? OCH VARFÖR KOM INTE UMBERTO MED UNDER 'ÅRETS MEDLEM'?!?!?!?! Nu ska jag rösta. Edit: Röstat är röstat och kommer aldrig mer igen. Redigerad 3 december, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 I wont vote untill i get a köpcenter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 (redigerad) Umberto på årets medlem? Vart tog han vägen. Hade ju rätt så många röster. Röstar på honom, t.o.m om han inte är finalist --- Votat och klart Btw, får man rösta blankt? --- Blev överraskad att jag blev finalist i hela tre stycken Tack! Redigerad 3 december, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Umberto på årets medlem? Vart tog han vägen. Hade ju rätt så många röster. Röstar på honom, t.o.m om han inte är finalist Nej, så kan du ju inte göra.. Btw, får man rösta blankt? Självklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Dåligt att Tommy Killer inte kom med på årets mest ägda medlem. Han blev ju så totalt ägd att jag knappt tror att det är sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Nej, så kan du ju inte göra.. Självklart. Äsch, Vice. får ta det som en blank röst då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 (redigerad) Ah, mitt fel. Hans namn försvann när jag rensade namnen. han fick 5 voter, så han fick tom flest röster. Bra att ni är uppmärksamma. Resten stämmer. Ibland var det 2-2 då fick det bli lottning. Hoppas ni litar på att det var ärligt lotteri. (tog papper och knycklade ihop och kastde upp i luften och fångade ett av dem.) Går utmärkt att rösta blankt. Redigerad 3 december, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Ah, mitt fel. Hans namn försvann när jag rensade namnen. han fick 5 voter, så han fick tom flest röster. Bra att ni är uppmärksamma. Resten stämmer. Ibland var det 2-2 då fick det bli lottning. Hoppas ni litar på att det var ärligt lotteri. (tog papper och knycklade ihop och kastde upp i luften och fångade ett av dem.) Går utmärkt att rösta blankt. Hur blev det med årets tråd då? Titeln finns med men inga kandidater. Togs den bort då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 (redigerad) Ah, mitt fel. Hans namn försvann när jag rensade namnen. han fick 5 voter, så han fick tom flest röster. Bra att ni är uppmärksamma. Resten stämmer. Ibland var det 2-2 då fick det bli lottning. Hoppas ni litar på att det var ärligt lotteri. (tog papper och knycklade ihop och kastde upp i luften och fångade ett av dem.) Går utmärkt att rösta blankt. Blabla inget. Redigerad 3 december, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Hur blev det med årets tråd då? Titeln finns med men inga kandidater. Togs den bort då? Japp. :/ Vore det inte smart att ha sitt namn som titel på mailet? Smart. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Oj är jag nominerad till "Årets stil". Det var som fan. Men stil på vilket sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Oj är jag nominerad till "Årets stil". Det var som fan. Men stil på vilket sätt? Klädstil. Förjävligt att Kiedis inte kom med där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Klädstil. Förjävligt att Kiedis inte kom med där Kiedis har bra stil. Gillar den. Han har dock mycket mer pengar än mig så det är fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Kiedis har bra stil. Gillar den. Han har dock mycket mer pengar än mig så det är fusk Haha. Det får man ta hänsyn till nästa gång då, stil dividerat med inkomst Jag har ännu mindre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Haha. Det får man ta hänsyn till nästa gång då, stil dividerat med inkomst Jag har ännu mindre Jag har ännu mindre än dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts