Renard Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 (redigerad) Hur tror ni GTA IV kommer sluta? Vi vet ju inte så mycket om storyn än men fritt fram för spekulationer! Jag tror att Nikkos kusin blir kidnappad av skurken i spelet (som är chef över stans största kriminella liga), man dödar skurken, befriar kusinen och tar över ligan. Bada bing! Man blir ekonomiskt oberoende tack vare payday systemet som vi stötte på i VCS. Varje dag trillar det in några miljoner på kontot. Fritt att spendera på diverse bilar, kläder och dyl efter storyn. Det ska bli kul att återkomma till den här tråden när vi vet hur spelet slutade. Redigerad 2 december, 2007 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 (redigerad) Ingen aning. Vet inte vad jag ska tro heller. Inte än, i allafall. Redigerad 1 december, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 (redigerad) Ingen aning. Niko dör hoppas jag. Redigerad 1 december, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Ingen aning. Niko dör hoppas jag. Och sen raderas sparfilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Och sen raderas sparfilen. Precis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
armin Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Precis! håller med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Hur tror ni GTA IV kommer sluta? Vi vet ju inte så mycket om storyn än men fritt fram för spekulationer! Jag tror att Nikkos kusin blir kidnappad av skurken i spelet (som är chef över stans största kriminella liga), man dödar skurken, befriar kusinen och tar över ligan. Bada bing! Man blir ekonomiskt oberoende tack vare payday systemet som vi stötte på i VC. Varje dag trillar det in några miljoner på kontot. Fritt att spendera på diverse bilar, kläder och dyl efter storyn. Det ska bli kul att återkomma till den här tråden när vi vet hur spelet slutade. Stod ju klart och tydligt i några artiklar att GTA IVs handling inte skulle handla om att gå från noll till hundra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Stod ju klart och tydligt i några artiklar att GTA IVs handling inte skulle handla om att gå från noll till hundra. Det betyder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Det betyder? Kanske att det inte går från mission till mission hela tiden och att det inte finns ett riktigt slut. I t.ex SA så började man ju i Los Santos och jobbade sig uppåt hela tiden. Det kanske inte är så i IV... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Kanske att det inte går från mission till mission hela tiden och att det inte finns ett riktigt slut. I t.ex SA så började man ju i Los Santos och jobbade sig uppåt hela tiden. Det kanske inte är så i IV... Ahaja Nä man kunde ju ha igång flera uppdrag samtidigt och sånt mys. Kommer nog bli väldigt intressant faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Jag hoppas på en standoff mellan Niko, CJ, Tommy Vercetti och GTA3 snubben (jag vägrar att kalla han claude). Det skulle vara coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Rockstar sade även att vissa uppdrag kan ta flera dagar att utföra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Vore faktiskt ganska nytänkande om Niko dog. Inte det allra bästa då kanske. Om Niko dog i slutet av storylinen, och sedan får man spela som antingen någon av dom förmodliga uppdragsgivarna eller hans kusin. Men det är ju då också synd då man kan bli fäst vid Niko, och är van som i tidigare spel att det är självklart att man får spela som samma person hela tiden. Hoppas inte på att Niko dör. Men jag hoppas iaf på att Rockstar tänkte på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 H Man blir ekonomiskt oberoende tack vare payday systemet som vi stötte på i VC. Det fins väl inget payday-system i VC? Allvarligt, VCS heter det! OT: Tror man dödar en packe höjdare under spelets gång, sen fortsätter spelet i en oändlig loop av assasin-uppdrag och liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Rockstar sade även att vissa uppdrag kan ta flera dagar att utföra. ÅÅåååååååh, låter facking underbart. Hoppas spelet tar sjukt länge att klara ut. Typ 1-2 månader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 (redigerad) Jag hoppas på en standoff mellan Niko, CJ, Tommy Vercetti och GTA3 snubben (jag vägrar att kalla han claude). Varför? Det fins väl inget payday-system i VC? Allvarligt, VCS heter det! Jaså inte? Man köper ju en massa företag som man får pengar från när man klarat deras uppdrag... Redigerad 2 december, 2007 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 (redigerad) Varför? För det är inte hans namn, punk slut.. han ska inte ha något namn Redigerad 2 december, 2007 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Rockstar sade även att vissa uppdrag kan ta flera dagar att utföra. Förmodligen speldagar. För det är inte hans namn, punk slut.. Men det är det ju. Har du inte spelat SA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Men det är det ju. Har du inte spelat SA? Jag menar att jag vill inte att det ska vara hans namn. Claude låter så töntigt (i mina öron) CJ a cool gangsta busting caps with a 9 Tommy Vercetti a italian stud with no remorse Niko a crazy russian with a softspot for human traffickin Claude a geeky kid from Liberty city with a girlproblem (så tänker jag när jag hör deras namn) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 2 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Det fins väl inget payday-system i VC? Allvarligt, VCS heter det! (:!!! , kom just på det. Thank God for Edit. Kanske man får spela som Nikkos spöke om han dör i slutet? Haha! Leka lite med polisen. The invisible killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts