RasmusN Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 (redigerad) Detta är en omröstning: Om du inte spelar GTA SA ska du inte svara! Om du spelar GTA SA så kan du svara, är du en tjej eller kille? Redigerad 1 december, 2007 av RasmusN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Det här är lite fel forumdel. Det finns en del som heter Allmänt där du kan gör såna här undersökningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Det här är lite fel forumdel. Det finns en del som heter Allmänt där du kan gör såna här undersökningar. Vadå? Han kanske vill veta hur många killar och tjejer som spelar SA? Sedan så vet jag fan inte varför man skulle vilja veta en sådan sak. Ursäkta ordval Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RasmusN Skrivet 1 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Vadå? Han kanske vill veta hur många killar och tjejer som spelar SA? Sedan så vet jag fan inte varför man skulle vilja veta en sådan sak. Ursäkta ordval Kan väl va roligt att se hur många tjejer samt killar som spelar GTA SA. Förlåt att jag bara skrev GTA, har ändrat till GTA SA nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Kan väl va roligt att se hur många tjejer samt killar som spelar GTA SA. Förlåt att jag bara skrev GTA, har ändrat till GTA SA nu. I stort sett kan du ignorera de som tar 'tjej'. Det är bara kebab och några till som vill skoja till det. Icecandy kanske är den enda aktiva tjejmedlemmen och hon kör knappast SA nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 jag heter lisa o är 14 år och älskar gta sa för att man skjuter ihjäl folk!!!!!1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 (redigerad) jag heter lisa o är 14 år och älskar gta sa för att man skjuter ihjäl folk!!!!!1 http://slycivilian.com/wp-content/uploads/2007/09/twisty.jpg Redigerad 2 december, 2007 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Bara för att jag har så grymt minne : http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=37518 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RasmusN Skrivet 3 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Bara för att jag har så grymt minne : http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=37518 Sorry för dubelltråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 Var kille sist jag kollade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts