skarin Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 hej jag är ingen direkt dataexpert men jag ska köpa ny dator...och jag hitta den en som värkade bra. men jag tänkte fråga någon som kan...så vad tror ni om denna: http://www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP....gory_tabcontent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Inte särskilt bra alls. Vad ska du ha datorn till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skarin Skrivet 1 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 surfa och spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Om spelen du hade tänkt är hyfsat nya så måste du nog öka din budget lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Alternativt köpa en prisvärd, begagnad, dator. Men inte ens då lär den vara något högpresterande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
päronpung Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Celeron och inbyggt grafikkort låter inget bra om du ska använda datorn för spel.. lägg på ett par tusen och köp en skaplig byggsats ifrån komplett.se istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Prisvärd stationär PC. Utmärkt för ordbehandling, e-post och internet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Plockade ihop några delar åt dig på datobutiken för nästan samma pris. Mycket mer prestanda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Plockade ihop några delar åt dig på datobutiken för nästan samma pris. Mycket mer prestanda. Dock utan OS och montering, om han behöver sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Aj fan. Tänkte inte så långt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts